Wat ligt er zoal op jouw bord?
Als allround administratief medewerker ondersteun je onze inkoopafdeling, boekhoud- en andere afdelingen op diverse administratieve vlakken.
Een mix van administratie, dossieropvolging en telefonische contacten behoren tot jouw takenpakket.
Op onze inkoopafdeling worden o.a. afspraken met leveranciers gemaakt over de inkoopvoorwaarden, de bestellingen en leveringen, promoties en commerciële acties.
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de gemaakte afspraken , door ondermeer de facturen en creditnota’s van onze leveranciers te controleren en waar nodig de correcties op te volgen .
Je ondersteunt onz e inkoopafdeling bij het verzamelen van alle info dewelke nodig is voor de introductie van nieuwe artikels.
Eveneens kan je ingeschakeld worden voor het klassement van de boekhouding en spring je graag bij aan het onthaal tijdens afwezigheden.
Jouw profiel:
· Je beschikt over een Bachelor-diploma.
· Je bent flexibel en past je vlot aan op verschillende afdelingen.
· Nauwkeurig werken is voor jou vanzelfsprekend.
· Je bent Nederlandstalig en je spreekt een aardig woordje Frans.
Goesting om erin te vliegen? Take a bite en solliciteer dan onmiddellijk!
Hier ga je van smullen!
Een voltijdse, gevarieerde en uitdagende functie binnen de foodretail.
De kans om deel uit te maken van een toffe food-retailorganisatie.
We bieden een aantrekkelijk verloningspakket naargelang jouw ervaring, aangevuld met extralegale voordelen , ADV-uren en de mogelijkheid tot een fietslease .
Liesbeth Oliva
012/39 80 80
loliva@lambrechts.be