Job 3 van 8


Report this listing

Solliciteren



Medewerker administratie dienst marketing en communicatie


Functie


Als medewerker administratie maak je deel uit van het marketing- en communicatieteam. Je werkt nauw samen met de collega’s binnen de dienst marketing en communicatie en ondersteunt in de dagelijkse werking. Zo sta je in voor het begeleiden van bestellingen, het helpen bij evenementen en vooral het opvolgen van vragen, planningen en administratie. Je bent communicatief erg sterk, zowel schriftelijk als mondeling. En da’s hard nodig om alles geregeld te krijgen.

- Je ondersteunt bij de organisatie van onze vele corporate evenementen, zoals de infodagen;
- Je werkt rechtstreeks samen met de verschillende marketingcollega’s;
- Je bent het aanspreekpunt voor de betrokken collega’s en externe partners;
- Je bent vlot in het leggen van contacten;
- Je werkt snel en accuraat taken vanuit het draaiboek af;
- Je volgt de nodige bestellingen op van offerte tot realisatie;
- Je volgt het beheer van onze webshop mee op.

Jouw profiel


- Je bent in het bezit van een bachelordiploma zoals eventmanagement;
- Je hebt minstens één jaar ervaring op zak in een vergelijkbare functie. Meer ervaring is zeker een troef!
- Je voldoet aan de taalvereisten hoger onderwijs of bent bereid om dit te verwerven. Indien je over een buitenlands diploma beschikt, met uitzondering van Nederland, dient een gelijkwaardigheidsattest van NARIC (www.naric.be) toegevoegd te worden.
Functiespecifieke competenties
Je herkent je helemaal in:

- Ondernemend organisatietalent
- Probleemoplossende duizendpoot
- Enthousiaste teamplayer met een hands-on mentaliteit
- Planmatig
- Efficiënt en snel, ook bij strakke deadlines.


Aanbod


Salarisschaal barema 581 (B11) voor een bachelordiploma van het departement Onderwijs.

Je krijgt een laptop ter beschikking bij een opdracht vanaf 35%.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht