Job 19 van 61


Report this listing

Solliciteren



Back-office medewerker verzekeringen


Functie

Als Back-office medewerker verzekeringen heb je een gevarieerd takenpakket dat binnen deze groeiende organisatie nog aangepast kan worden in functie van de groei van het bedrijf en de talenten van de medewerker.Deze taken mag je sowieso verwachten:
  • Telefonische ondersteuning van klanten;
  • Opvolgen van dossiers;
  • Behandeling van polissen en bijbehorende documentatie;
  • Beheren van dossiers;
  • Andere administratieve taken.

Jouw profiel

Als Back-office medewerker verzekeringen ben je/heb je:
  • Een Bachelor diploma (liefst Financie- en Verzekeringswezen of Rechtspraktijk) of een Master diploma of gelijkwaardig door ervaring;
  • Kennis levensverzekering en/of fiscaliteit is een groot pluspunt;
  • Proactief, reesultaat- en klantgericht;
  • De wil om te groeien samen met het bedrijf;
  • Je bent niet bang voor veranderingen en kan er goed mee omgaan;
  • Stipt, nauwkeurig en professioneel;
  • Een teamplayer maar kan even goed zelfstandig werken;
  • Vlot Nederlandstalig met een sterke kennis Frans of omgekeerd;
Zie je enkele van bovenstaande niet in je kennisveld en twijfel je om te reageren? Laat dit je niet afschrikken en neem even contact met ons op om verder af te stemmen via finance.west@ctrl-f.be of via +32 50 444 713.

Aanbod

.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht