Diegem - Office Assistant - Nederlands, Engels en Frans - Juridische sector - 1103243
Over de organisatie
Onze klant is een sterk groeiend bedrijf uit Diegem actief in de juridische sector Je komt als Office Assistant terecht in een moderne werkomgeving waarbij je wekelijks 39 uren werkt waardoor je jaarlijks 6 adv-dagen hebt. De werkuren zijn flexibel en je kan starten tussen 7u-10u. Na een uitgebreide opleiding zijn er ook 2 dagen thuiswerk mogelijk. Het kantoor ligt vlak bij het station van Diegem waardoor zij ook goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer.
Jouw nieuwe functie
Als Office Assistant voer je een uitgebreide administratieve job uit waarbij de verschillende departementen ondersteunt.
Je ondersteunt de HR-manager met administratieve taken (zoals verlofaanvragen in orde brengen, ziektebriefjes behandelen, …) en ondersteunt hun bij rekruteringen door eerste screenings uit te voeren en sollicitanten in te plannen. Daarnaast help je ook de finance afdeling met de facturatie en opvolging van betalingen. Bovendien ondersteun je marketing met interne & externe communicaties, waarbij je ook de website update en social media beheert. Tenslotte combineer je dit met de klassieke management assistant taken waarbij je ingezet zal worden voor het organiseren van meetings, boeken van reizen, beheer van de facilities, bestellen van kantoormateriaal, enzovoort.
Jouw profiel
Voor deze job als Office Assistant is Hays op zoek naar iemand die
De arbeidsvoorwaarden
Voor deze job als Office Assistant kan onze klant uit Diegem een snelle opstart aanbieden met:
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job als Office Assistant voor een bekend bedrijf uit Diegem in de juridische sector? Solliciteer dan via onderstaande knop en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Voor andere jobs binnen office support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem via 02/709.84.38