Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Technisch commercieel medewerker binnendienst


Functie

• Analyse van lastenboeken en plannen die je doorgestuurd krijgt van de klant. Indien nodig verifieer je deze bij de klant.

• Je werkt het dossier verder uit met behulp van de configurator en zet deze om in een offerte.

• Je gebruikt jouw technische expertise in het begeleiden van de klant naar de keuze van het juiste Hörmann product

• Je doet de werkvoorbereiding indien de offerte bevestigd wordt

• Je verwerkt en controleert de order alvorens je die doorgeeft aan de fabriek

• Opvolgen en onderhouden van contacten met de klanten omtrent de levertermijnen

• Projectadministratie van de dossiers: ondertekende contracten, orderbevestigingen versturen

Jouw profiel

• Je beschikt over een basis technische en/of administratieve opleiding

• Je deed eerder al ervaring op in een administratieve functie met een technische inslag

• Je hecht belang aan afwisseling in je takenpakket, werkt proactief en volgt je dossier op

• Je hebt een hands-on mentaliteit en weet de zaken tot een goed einde te brengen

• Je kan vlot communiceren in het Nederlands en Frans, kennis Duits en Engels is een plus

• Je kan vlot werken met de courante office software

• Ervaring met SAP is een pluspunt

  • Met de klant onderhandelen over de technische en financiële oplossingen
    Afspraken contractueel vastleggen
  • De technische voortgang en de uitvoering volgens overeenkomst van het project opvolgen en controleren
  • Technische en financiële oplossingen ontwikkelen en uitwerken in bestekken, voorontwerpen, lastenboeken, offertes, prijsopgaven
  • De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren
  • Dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
  • De relatie met de klant onderhouden
    De klant technische bijstand verlenen
  • De uitvoering van het project afstemmen op studies, productie en logistiek
    De noodzakelijke aanpassingen vastleggen
  • Marktontwikkelingen en marktpotentieel onderzoeken en identificeren (prijzen, technisch karakter, reglementering, ...)
  • De noden van een (potentiële) klant analyseren in termen van uitvoerbaarheid en rendabiliteit

Aanbod

• Het salaris is marktconform, aangevuld met verschillende extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering)

• Glijdend uurrooster met een wekelijkse arbeidsduur van 39 uren en 40 minuten, dit levert je 10 ADV dagen per jaar op – pro rata prestatie)

• Tijdens de inwerkperiode volg je een opleidingsplan gestuurd door onze interne trainers

• Een bedrijf met een ambitieus groeiplan waar jij jouw loopbaan mee in handen neemt

Solliciteren

Annelies Cuppens
012/399222
hr.ton@hormann.be

Solliciteren