Functie
Je beantwoordt allerlei vragen over productinformatie, prijzen en basis technische zaken, dit zowel in het NL, FR en ENG
Je behandelt vragen over lopende bestellingen, leveringen en levertijden
Je verwerkt aanvragen voor de dienst naverkoop (oa. klachten) in samenwerking met de collega's van after sales
Je assisteert bij het algemene telefonische onthaal, in samenwerking met de receptie en andere collega's van de backoffice
Jouw profiel
Je hebt 1 tot 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie
Je werkt autonoom en zeer nauwkeurig
Je krijgt energie van klantencontact
Je hebt een goede kennis van het NL, FR en ENG, Duits is een extra troef
Office 365 geen geheimen voor je kent, ervaring met ‘order entry’ en ERP software is een pluspunt
Je bent klantgericht met sterke communicatieve vaardigheden
Je bent op zoekt naar een tijdelijke functie tot eind december 2024
-
De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
-
Kostenramingen opstellen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
-
Telefonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
-
Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
-
Bestellingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten
Aanbod
Je komt terecht in een zeer mooi bedrijf dat een hoogwaardig product maakt.
Je werkt fulltime mogelijkheid tot 4/5de werk (minstens 30u).
Je komt terecht in een dynamische omgeving, met ruimte voor persoonlijk initiatief
-
Maaltijdcheques
-
Hospitalisatieverzekering
-
Groepsverzekering
Solliciteren
Kiana De Coster
050 740 640
maldegem@go4jobs.be