Job 12 van 53


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Functie

Voor onze klant te Kalmthout, die gespecialiseerd is algemene elektriciteitswerken voor bedrijfsgebouwen, industrie en openbare aanbestedingen gaan wij op zoek naar een allround administratief bediende .


Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde Administratief Medewerker die verantwoordelijk zal zijn voor het efficiënt beheren van de dagelijkse planning en administratieve taken binnen ons bedrijf.


Een greep uit jouw afwisselend takenpakket:


  • Dagelijks beheren van de planning.
  • Uitvoeren van de dagelijkse administratie in ons planningssysteem Connecteam en het Centraal In- en Afwezigheidssysteem (CIAW).
  • Opvolgen van gegevens van onderaannemers voor het CIAW-systeem.
  • Plannen, bevestigen en opvolgen van afspraken, inclusief keuringen en indienststellingen.
  • Opvolgen van prijsaanvragen door hoofdaannemers en openbare aanbestedingen.
  • Uitwerken en opvolgen van as-built dossiers.
  • Beheren van algemeen mailverkeer en beantwoorden van telefoons.
  • Administratieve ondersteuning bieden aan collega's.
  • Beheren van keuringen voor het wagenpark.
  • Beheren van afvalcontainers en aanvragen van parkeertoelatingen.
  • Maandelijkse rapportage van kilometers en woon-werkverkeer.
  • Opstellen van maandelijkse toolboxmeetings en taak- en risicoanalyses.
  • ....

Kortom een zeer afwisselend en uitdagend takenpakket!


Jouw profiel

Onze ideaal administratief medewerker:


  • Bezit minimaal een diploma middelbaar onderwijs.
  • Heeft uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden.
  • Is vlot met MS Office en Outlook (ervaring met planningssystemen is een plus).
  • Heeft reeds ervaring in administratieve ondersteuning en secretariële taken is een pluspunt.
  • Ben je dan nog in het bezit van kennis van HR- en VCA-gerelateerde procedures is dit een bijkomend pluspunt.
  • Informeren en communiceren over de voortgang en moeilijkheden op een werf
  • De opvolgingsdocumenten van werfactiviteiten invullen
    De gegevens analyseren
  • De activiteiten van het personeel plannen en de werkposten verdelen
  • Facturatie opstellen
  • Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren

Aanbod

Wat mag jij verwachten?


  • Een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen.
  • Je komt terecht in een dynamische omgeving.
  • Na een positieve interim-periode teken jij je contract van onbepaalde duur.
  • Een enthusiast team staat reeds klaar om je te verwelkomen.

Als lid van ons team zul je een cruciale rol spelen bij het organiseren van onze operationele activiteiten en het ondersteunen van verschillende afdelingen.

Solliciteren

Evi Van Den Bogaert
03 375 18 29.
exxperts.antwerpennoord@trixxo.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht