Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



coach STEAM en makerspace


Functie

Klinken termen als STEM, STEAM, 21ste eeuwse vaardigheden je als muziek in de oren? Heb je een gezonde interesse in programmeren, Virtual Reality, apps, robotica, videogames en nieuwe technologie? Ben je enthousiast, leergierig, creatief maar toch ook punctueel, correct en schrikt wat administratie je niet af? Dan zijn we misschien wel op zoek naar jou!

Je gaat aan de slag bij Fyxxi op het project GameHive, een innoverend project waar je jongeren (16+) zal begeleiden in het aanscherpen van hun digitale vaardigheden met oog op verdere studies en/of de arbeidsmarkt. Dit doe je door gebruik te maken van digitale tools, videogames, VR-headsets en het makerslab.

Jouw profiel

Klinken termen als STEM, STEAM, 21ste eeuwse vaardigheden en games je als muziek in de oren? Heb je een gezonde interesse in programmeren, VR, AR, robotica en nieuwe technologie? Ben je enthousiast, leergierig, creatief maar toch ook punctueel, correct en schrikt wat administratie je niet af? Dan zijn we misschien wel op zoek naar jou!

De ideale kandidaat:

- heeft een grote affiniteit met onze doelgroep;
- heeft ervaring met lesgeven en/of het begeleiden van workshops;
- is leerkracht secundair onderwijs of heeft relevante ervaring met het begeleiden van leraren en/of (klas)groepen;
- heeft een gezonde interesse in de mogelijkheden van ICT -toepassingen op school;
- is in staat om workshops en opleidingen uit te denken en zelf te geven, aangepast aan de doelgroep;
- is nieuwsgierig, geduldig en ruimdenkend;
- is mediawijs;
- is goed vertrouwd met internet;
- is in staat om te documenteren en anderen aan te zetten tot zelf-documentatie;
- is vertrouwd met MS Office (tekstverwerking, werkblad, presentaties, mail- en agendabeheer);
- is zelfredzaam op vlak van eenvoudige computerproblemen;
- heeft een goede visie op pedagogisch ( ICT -)ondersteund onderwijs;
- is vlot en correct in gesproken en geschreven communicatie;
- heeft geen moeite met Nederlands;
- kan initiatieven en beslissingen nemen, goed luisteren, waarnemen en zich dienstbaar opstellen;
- is een teamspeler, maar evenzeer in staat zelfstandig te werken en te plannen en kan hierover open communiceren;
- kan op een stimulerende wijze samenwerken;
- is heel nauwkeurig;
- is flexibel;
- is in bezit van rijbewijs B en wil zich verplaatsen;
- is bereid tot uitwisseling van ervaringen en inzet.

Pluspunten:

- Je hebt ervaring met het zelf maken van workshops en/of lesmateriaal (werkbladen, handleidingen, …);
- je hebt zelf al ICT -opleidingen gegeven aan leerkrachten / je gaf leiding bij de jeugdbeweging of je was monitor bij speelpleinwerkingen;
- je hebt eerder al projecten uitgewerkt en opgevolgd;
- je hebt ervaring met redactiewerk;
- je hebt affiniteit met nieuwe technologie;
- je bent leergierig;
- je hebt een proactieve houding;
- je kan informatie analyseren en samenvatten;
- je hebt een vlotte pen en een goede mondelinge communicatie.

  • Lessen voorbereiden en het pedagogische traject vastleggen
  • Pedagogische activiteiten voorbereiden en organiseren (tekenwedstrijd, educatieve uitstappen, taalkampen, ...)
  • Pedagogische en educatieve tools ontwerpen en voorstellen (pedagogisch materiaal, educatieve software, examenonderwerpen, ...)
  • Een of meerdere vakken aanleren
  • Stagiairs begeleiden in het kader van professionele opleidingen
  • Klassenraden, leraarsraden, oudercontacten, examens, ... voorbereiden en coördineren
  • Toezicht houden over het gedrag van de leerlingen
    De toepassing van het interne reglement, veiligheidsvoorschriften en gedragsregels controleren
  • Opleidingskader: Collectief
  • Opleidingskader: Op afstand
  • Deelnemen aan de uitwerking van het pedagogische project van de instelling
  • Pedagogische, professionele, technische, ... informatie en reglementeringen opvolgen en actualiseren
  • Leerlingen opvolgen en adviseren bij de organisatie van hun persoonlijke taken
  • Oefeningen en praktische taken voor leerlingen opstellen en hun kennis evalueren (testen, examens, huiswerk, ...)
  • Opleidingskader: Geïntegreerd (Blended learning)
  • Het leerlingenvolgsysteem invullen en de directeur, collega's en ouders informeren tijdens klassenraden, oudercontactavonden, ...

Aanbod


Begin: In onderling overleg te bepalen, bij voorkeur zo snel mogelijk
Opdracht: Deeltijds of voltijds (vermeld waarvoor je solliciteert!)

Verloning:

- Je wordt uitbetaald conform de barema’s. (Indien je vastbenoemd bent in het onderwijs, loopt dit via een detachering.)

- Indien je in loondienst start, ontvangt je een vergoeding voor woon-werkverkeer, maaltijdcheques en ecocheques.

Je komt terecht in een fantastisch team dat een hoge inzet heeft en heel flexibel is.


Mogelijkheid om te starten via een individuele beroepsopleiding. Dit is een maatregel waarbij je opleiding in het bedrijf volgt van minimum 1 maand tot maximum 6 maanden waarbij werkloosheidsuitkering of leefloon behouden blijft + een opleidingsvergoeding. Dit kan ook voor vrij werkzoekenden en schoolverlaters zonder uitkering. Na de opleiding volgt een contract van bepaalde of onbepaalde duur na een succesvolle afronding van de IBO. Meer info zie https://www.vdab.be/ibo.

Solliciteren

De Four
0497435233
info@educentrum.be

Solliciteren