Als coördinator van de afdeling ‘GROEN’ sta je in voor de operationele werking van deze afdeling. Dit betreft de korte- en langere termijnplanning van de werkzaamheden, de commerciële en financiële opvolging.
Je geeft leiding aan 12 begeleiders en 60 medewerkers. Dagelijks stuur je 9 ploegen aan, elk met een team van 1 begeleider en 5 medewerkers die werken op het terrein uitvoeren.
Je rapporteert aan de coördinator werk. Je werkt nauw samen met twee assistent-coördinatoren, de ondersteunende diensten en met de verantwoordelijke van de andere afdelingen.
Je bouwt een netwerk uit en je onderhoudt netwerkcontacten.
Je signaleert de mogelijkheden in het verwerven van nieuwe ‘GROEN’ opdrachten.
Je volgt de aanbestedingen van verschillende overheden op en je staat in voor het opmaken van de offertes.
• Managementskills: je hebt ervaring in leidinggeven aan een groot team
(+/- 70 personen) en je bent sterk in organiseren.
• Je beschikt over de nodige kennis en kunde inzake natuur- en openbaar
groenbeheer en landschapswerken.
• Je bent een sterke communicator.
• Je beschikt over de nodige digitale vaardigheden i.f.v. een efficiënte
administratieve werkorganisatie.
• Je bent commercieel ingesteld.
• Werken in een sociaal-economische context is voor jou een meerwaarde.
• Je hebt minimum een bachelor diploma.
Een boeiende job in een duurzame en dynamische werkomgeving, waarbij zinvolle
arbeid en arbeidsvreugde centraal staat. We geven jouw kansen om te groeien en
er is ruimte voor eigen initiatief.
• Voltijds bediendecontract van 38 uur/week - onbepaalde duur
• Werkuren: maandag t.e.m. vrijdag van 8.00 tot 16.30 uur –
12 adv dagen + 20 verlofdagen + leeftijdsverlof
• Verloning volgens PC327
• Maaltijdcheques: 6,87 euro/dag
• Extra jaarlijkse premie: € 601,28 euro per jaar
• Hospitalisatieverzekering (na 1 jaar dienst)
• Laptop
• Gsm
• Fietsvergoeding: 0,24 euro/km
Ilse Vanspauwen
0478530409
ilse.vanspauwen@dewroeter.be