Je hebt een leidinggevende functie en bent verantwoordelijk voor het volledige beheer van jouw klanten. Je plant, superviseert en controleert de schoonmaakploegen, alsook de uit te voeren werken. Je bent het eerste operationeel aanspreekpunt bij je klanten en onderhoudt met hen een uitstekend contact. Je verzekert de administratieve opvolging van je klanten en het personeel (kwaliteitscontroles, lonen, contracten, bestellingen, vervangingen, meetings, enz...) Je hebt geen "9 to 5" mentaliteit en werkt voornamelijk flexibel tussen 06u00 en 22u00. Je rekruteert, begeleidt en motiveert je medewerkers. Je speelt assertief in op de noden en behoeften van je klanten. Je zorgt er voor dat alle details van de contracten nageleefd en ingepland worden. Je controleert en bewaakt de afgesproken SLA's.
Je hebt al enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie, bij voorkeur in de facilitaire dienstverlening en/of schoonmaaksector. Je bent Nederlandstalig, met een goede kennis van het frans. Je hebt een goede kennis van Excel, word en outlook. Je sterke punten zijn: sociaal, organisatorisch, leidinggevende capaciteiten, commercieel en je bent een echte People manager. Je hebt charisma, overtuigingskracht en je bent vlot in omgang. Je bent flexibel en je kunt zeer zelfstandig werken.
Een organisatie die mensen en resultaten waardeert. Een unieke kans voor een gedreven en ambitieuze persoon die zijn tanden wil vastbijten in een interessante uitdaging. Een positieve en open bedrijfscultuur waar humor wordt gewaardeerd. De juiste kandidaat kan rekenen op een meer dan interessant salarispakket. Wij bieden jou een fulltime vast contract aangevuld met extralegale voordelen en een bedrijfswagen. Je krijgt de nodige opleidings- en carrièremogelijkheden binnen een sterk groeiend bedrijf. Voorts zal je beroep kunnen doen op een kwalitatieve ondersteuning vanuit onze huidige structuur.
NANCY PONSAERTS
016 58 58 57
nancy.ponsaerts@concor.be