Job 1 van 27


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker - schoolverlaters welkom


Functie

Deze organisatie maakt zorg betaalbaar voor iedereen en zorgt voor de uitvoering van een instantie binnen de federale sociale zekerheid.
Als administratief dossierbeheerder/medewerker heb je een gevarieerd takenpakket:
  • Je controleert en beslist samen met je collega's de aanvragen van budgetten voor hun leden;
  • Je bent de contactpersoon voor vragen van leden en professionals over de Vlaamse sociale bescherming;
  • In de toekomst ben je bereid om nieuwe tegemoetkomingen van de Vlaamse sociale bescherming aan te leren.

Jouw profiel

  • In het bezit van (minimum) een middelbaar diploma en vloeiend Nederlandstalig;
  • Positief en collegiaal ingesteld;
  • Leergierig en vlot je weg terugvinden in nieuwe informaticatoepassingen;
  • Je werkt nauwkeurig, respecteert deadlines en beschikt over de nodige verantwoordelijkheidszin.
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Kopieerwerk verrichten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

  • Voltijds contract van onbepaalde duur in een stabiele werkomgeving.
  • Een heleboel extralegale voordelen: maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekeringen, gratis woon-werkverkeer (openbaar vervoer), parkeermogelijkheid, fietsvergoeding, laptopvergoeding,...
  • Glijdende uren en mogelijkheid tot thuiswerk (tot 2 dagen/week thuiswerk)
  • Een gevarieerd takenpakket en een team van enthousiaste collega's

Solliciteren

Eugène Burtin
info@clovr.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht