Job 21 van 58


Report this listing

Solliciteren



Teamleader | Milieu | Ondernemerschap


Functie

Bur.o Recruitment, powered by Bur.o, assisteert haar partner in de rekrutering van een nieuwe collega. Zij fungeren als een studiebureau , wij kijken uit naar een Adviseur Milieu, met Team Manager ambities .

Onze partner zet graag zijn schouders onder ondernemerschap , dat doen ze voor een pak verscheidene ondernemers . Hoe doen ze dat? Met hun kennis. En wie weet binnenkort ook met die van jou!

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je zal je kunnen vastbijten in de dossiers omtrent milieuwetgeving, en het milieuluik binnen de omgevingsvergunning.
  • Met klanten zal je de aanpak en strategie bespreken, zodoende hun project tot een goed einde te brengen.
  • Deze complexe wetgeving volg je persoonlijk nauwgezet op zodat je een duidelijke communicatie met de klanten en met het team kan hanteren.
  • Je overlegt vaak met verschillende adviesinstanties en vergunningverlenende overheden.
  • De meer ervaren collega's binnen deze groep, gaan jouw klankbord vormen, maar binnen dit team zal je persoonlijk kunnen meebouwen aan een nieuw team, dat je mee samen stelt en zal managen, een nieuw team dat werkt aan dossiers die gelinkt zijn aan allerhande milieuwetgeving, of omgevingswetgeving in het algemeen.
  • Je hebt de ambitie om jonge medewerkers te begeleiden en te coachen, en verschillende dossiers te delegeren en plannen binnen je team.
  • De taak zal vooral bestaan uit het bepalen van de strategie, begeleiding van de dossiers tijdens de verschillende procedures, projecten coördineren en verschillende deskundigen rond de tafel zetten om projecten te begeleiden en op te volgen.
  • Je maakt jouw eigen planning op en coördineert de uitvoering en rapportering van je projecten.
  • Milieucoördinatie kan ook tot het takenpakket behoren.

Jouw profiel

  • Je bent een deskundige in de milieuwetgeving en/of andere gerelateerde omgevingszaken.
  • Kennis van de bouwwetgeving is een pluspunt, maar binnen het team te Ieper vind je voldoende ondersteuning en kennis omtrent bouwwetgeving.
  • Enkele jaren ervaring in een omgevings- of milieu-gerelateerde sector, of relevante studies, zijn een vereiste voor deze functie.
  • Een erkenning als milieucoördinator is een pluspunt.
  • Je hebt een kritische blik , een hands-on mentaliteit en je durft verantwoordelijkheid te nemen.
  • Met jouw open geest en duidelijke communicatie leidt je zelfstandig de projecten en stuur je de jongere collega’s in het team aan zodat zij jou maximaal kunnen ondersteunen.
  • De uitvoeringsmodaliteiten van de oplossingen bepalen
    De succesfactoren identificeren
  • De klant begeleiden bij de toepassing van de oplossingen
    Adviseren over de organisatie, de methodes en de middelen
  • Opleidingen geven en begeleiden bij de teams van de opdrachtgever (organisatie, project, management, methodologie, ...)
  • Bijdragen tot de uitwerking van de interne en externe communicatiestrategie van de klant
    De implementatie ervan begeleiden
  • De klant oplossingen voorstellen
    Verbeteringen voorstellen qua organisatie, procedures, middelen, ...
  • Domein: Duurzame ontwikkeling (milieu, sociaal en MVO)
  • De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren
  • Een project leiden
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Domein: Milieumanagement

Aanbod

  • Een gedegen opleiding 'on the job' wordt voorzien.
  • Aantrekkelijk loon + cafetariaplan (mogelijkheid tot aankoop: smartphone, laptop, tablet, extra verlofdagen, lease fiets, ...)
  • Maaltijd cheques van 8€/dag.
  • Hospitalisatie verzekering.
  • Groeps verzekering.
  • Eindejaars premie (13de maand).
  • Er zijn 20 betaalde verlofdagen + 12 extra betaalde ADV dagen die je allemaal vrij mag opnemen.
  • Flexibele werktijden zijn hier van toepassing.
  • Een groep fijne collega's , die jou met plezier gaan verwelkomen.
  • Feestcomité is aanwezig, die verschillende leuke activiteiten door het jaar organiseren.
  • Een leuk modern kantoor waar dagelijks warme soep, koffie, frisdrank, ... ter beschikking wordt gesteld.
  • Verdere doorgroei binnen het management van het kantoor behoort ook tot de mogelijkheden.

Solliciteren

Marisa Callant
0491370828
marisa@bur-o.be

Solliciteren