Job 17 van 60


Report this listing

Solliciteren



Finance Assistant - Home Office


Functie

  • Je werkt in een fijn team in een bedrijf in Antwerpen, vlakbij het centraal station. Je kan ook 3 dagen thuiswerken. Interesse? Solliciteer nu.

Jobomschrijving

Bent u een ambitieuze professional in de financiële wereld, op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wij zoeken een dynamische collega om het team te versterken. In deze rol draagt u bij aan een breed scala aan taken, met een speciale nadruk op het beheer van openstaande vorderingen bij klanten. Jouw gevarieerd takenpakket bestaat ondere andere uit:

  • Je staat in voor de afhandeling van bankafschriften.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de domiciliëringen en terugbetalingen van A tot Z.
  • Je staat in voor de opvolging van klanten.
  • Je staat in voor alle communicatie met de banken, de klanten en de interne afdelingen.

Jouw profiel

.

Aanbod

  • Je komt terecht in een groeiend bedrijf, gevestigd in regio Berchem. Het bedrijf is gevestigd vlakbij het centraal station.
  • Een heerst een aangename werksfeer waar er steeds een luisterend oor voor je klaar staat.
  • Het gaat om een vaste job op fulltime basis.
  • In de piekperiode werk je 40u per week. Als het iets rustiger is, dan werk je 36u per week, met vrijdagmiddag vrij.
  • Je hebt recht op 32 vakantiedagen.
  • Naast het brutoloon heb je ook recht op maaltijdcheques van 8 euro, ecocheques, groepsverzekering en een thuiswerkvergoeding.
  • Na de inwerkperiode kan je tot 3 dagen per week van thuis uit werken.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht