Job 31 van 61


Report this listing

Solliciteren



HR administrator - sociale wetgeving


Functie

Je komt terecht in een internationaal bedrijf gelegen tussen Antwerpen en Mechelen dat gemakkelijk te bereiken is met het openbaar vervoer. Hun bedrijfsactiviteit bestaat erin duurzame oplossingen te vinden en ze zetten in op diversiteit en leuke teamactiviteiten zoals samen bowlen, foodtruckevents en afterwork drinks.


Jobomschrijving

Ben jij een krak in HR administratie en payroll? Wil jij een toegankelijk aanspreekpunt zijn voor medewerkers bij al hun personeelsgerelateerde vragen? Zoek jij een voltijdse job met veel flexibiliteit in een internationale omgeving? Solliciteer dan nu op deze vacature! Als HR administrator sta jij in voor de administratie en verwerking van allerlei personeelsgebonden zaken. Hierbij hoort onder andere het volgende:

  • Je checkt verlof en afwezigheden voor zo'n 100-tal medewerkers
  • Je controleert timesheets en helpt medewerkers verder bij het toevoegen van overuren en andere zaken
  • Je zorgt voor alle administratie rond onboarding van nieuwe medewerkers
  • Je communiceert proactief over HR-zaken zoals vakantiegeld en eindejaarspremie
  • Je draagt bij aan specifieke HR-projecten, bijvoorbeeld rond training & development, job descriptions, onboarding, enzovoort.

Jouw profiel

.

Aanbod

  • Je werkt voltijds in een 37-urenweek in PC226. Naast een mooi loon bestaat je pakket ook nog uit volgende voordelen: Maaltijdcheques van € 8, ecocheques, een nettovergoeding van € 90 / maand, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, ...
  • Je krijgt de mogelijkheid om minstens 2 dagen per week van thuis te werken
  • Je werkt in stamtijden tussen 10 en 16u. Hoe je je werk daarbuiten organiseert, is volledig door jezelf te bepalen.
  • Je hebt 25 verlofdagen en feestdagen die in het weekend vallen mag je vrij opnemen.
  • Je komt terecht in een internationale context met veel diversiteit en verschillende nationaliteiten op de werkvloer.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht