Je draagt bij aan de klanttevredenheid en de stijging van de verkoop met een vriendelijk onthaal, kwaliteitsvol advies en de concretisering van aankopen door de klanten.
Je zorgt ervoor dat de rekken in je afdeling gevuld, netjes, aantrekkelijk en duidelijk aangeduid zijn.
Je luistert naar de klanten om onze prestaties te helpen verbeteren (aanbod, klantbenadering en diensten).
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
De klant verwelkomen
De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
Materiaal snijden (hout, multiplex, glas, stoffen, ...) volgens de afmetingen en vormen die de klant geeft
Producten verkopen: Schrijnwerk
De klant informeren over de diensten bij verkoop (korting, levering, gratis krediet, getrouwheidskaart)
Afdelingen en de voorraad ordenen en bevoorraden (bijbestellen, defecte producten uit de afdeling nemen, ...)
De producten en artikels voorbereiden (etiketteren, diefstalbeveiliging, tags plaatsen, ...) en in de winkel of op een stand plaatsen
Producten verkopen: Schoorstenen, kachels
Producten verkopen: Elektrische artikels
Producten verkopen: Keukens, badkamers
De klanten informeren over de verhuurmodaliteiten (contractvoorwaarden, waarborg, ...) van doe-het-zelfmateriaal (kettingzaag, betonmolen, polijstmachine, ...)
Contracten opstellen