Voor een nieuwe functie met veel stabiliteit zoeken wij gedreven Support Engineers met een hands - on mentaliteit.
Jouw grondige kennis van O365 applicaties en Windows systemen zorgt ervoor dat je de eindgebruikers vlot en doelgericht kan voorthelpen. Je hebt ervaring als 1l support engineer op een support desk en bent klaar om in een grote corporate omgeving aan de slag te gaan als L1 - 2L Support Engineer . Naast je taken op de support desk zal je zeer nauw betrokken worden bij diverse roll- out projecten. Als kers op de taart, krijg je de kans voor ITIL en Microsoft certificatie te behalen.
Nog op zoek naar de juiste IT omgeving waarbij jouw ontplooiing, opleidingsmogelijkheden en long-term commitment in een vast team centraal staan? Mis je de uitdaging en doorgroeimogelijkheden in je dagelijkse job als support engineer? Time to check out of de functie als support engineer bij BlueIT is wat jij zoekt!
WHAT'S IN A WORKDAY?
YOUR HARDWARE
YOUR SOFTWARE
WHAT'S IN IT FOR YOU?
Ben je geïnteresseerd en kom jij in aanmerking voor deze functie? Stuur ons vandaag nog je CV!
BlueIT Recruitment
032951700
jobs@blueit.be