Job 28 van 31


Report this listing

Solliciteren



Payroll & HR Officer


Functie


Zin om te werken in een bedrijf met een fijne #FamilySpirit? Samen met collega’s die elke dag een stuk leuker maken? Bij onze klant gespecialiseerd in de metaal & productiesector wisselen ze meer serieuze uitdagingen af met avontuur en fun.
Benieuwd hoe zich dat uit in je nieuwe job? Check het hieronder!

Taken:

  • Voorbereiding van loonverwerking en zorgvuldige controle van tijdsregistratie en afwezigheden.
  • Administratieve verwerking van A tot Z van onze in- en uitdiensten.
  • Beheer van personeelsdossiers, inclusief berekening van verlofrechten en vakantiegelden.
  • Up-to-date houden van alle relevante personeelsgegevens.
  • Ondersteuning bij aanvraag en opvolging van sociale documenten zoals aanvragen voor tijdskrediet en mutaties.
  • Beheer van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsleasing, verzekeringen enz.
  • Actieve deelname aan het optimaliseren van de payroll processen.

Jouw profiel

  • Je hebt ervaring in payroll, bij voorkeur bij een sociaal secretariaat of interne personeelsdienst.
  • Je hebt een grondig begrip van fiscale en sociale wetgeving met betrekking tot loonsverwerking.
  • Je bent nauwkeurig, collegiaal en discreet.
  • Ervaring met Group S en internationale tewerkstelling is een pluspunt.
  • Een dienst of een organisatie leiden
  • HR-activiteiten aansturen: Personeelsadministratie
  • Personeelsbeheer coördineren en dienstverantwoordelijken adviseren
  • Controleren of de wettelijke en reglementaire verplichtingen juist toegepast worden
    Gepaste maatregelen nemen
  • HR-activiteiten aansturen: Lonen
  • De personeelsadministratie superviseren
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Wettelijke aangiften en regelen van sociale premies
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Opstellen en beheren van personeelsfiches
  • Procedures en tools uitwerken en aanpassen voor de opvolging en het beheer van het personeel binnen de organisatie
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Administratief beheer van de werktijd
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Beheer van salarissen
  • HR-activiteiten aansturen: Kwaliteitsverbetering
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Individuele dossiers van werknemers beheren (vakantiedagen, bedrijfsgeneeskunde, ...)
  • HR-activiteiten aansturen: Ontwikkeling van HR-software
  • HR-activiteiten aansturen: Arbeidsomstandigheden

Aanbod

  • Een mooi salaris.
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.
  • Opleidingsmogelijkheden en groeikansen (Master Your Magic, hé).

Plezante evenementen zoals teambuildings, kerst- en vakantieborrel, familiedag, nieuwjaarsreceptie...

Solliciteren

Nancy Taets
0476/95 72 46
hr@bigc.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht