Job 7 van 24


Report this listing

Solliciteren



AANKOPER


Functie

Na een grondige inwerkperiode, inclusief technische training door onze leveranciers, ben je vertrouwd met onze organisatie, producten en klanten. Met deze nieuwe kennis speel je een cruciale rol in het inkoopproces. Je houdt trends en marktontwikkelingen nauwlettend in de gaten en signaleert marktkansen. Je bent nieuwsgierig naar nieuwe ontwikkelingen en volgt opkomende trends op de voet. Je bent bedreven in Excel en maakt graag prijsaanvragen en vergelijkingen met de benodigde productspecificaties. Je bouwt duurzame relaties op met bestaande leveranciers en zoekt actief naar nieuwe samenwerkingsverbanden. Je bent servicegericht, commercieel en besluitvaardig en kunt inkoopbeslissingen afronden. Je handelt bij verkeerde leveringen of klachten en zorgt voor een correcte afhandeling. Je zorgt voor een gestroomlijnde administratieve afhandeling. Werken op zaterdagochtend vormt voor jou geen probleem.

Jouw profiel

Je hebt een sterke interesse in interieur en beschikt over uitstekende onderhandelingsvaardigheden. Je bent vloeiend in het Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van Spaans en/of Italiaans is een pluspunt. Je hebt enkele jaren ervaring in een inkoopfunctie binnen de bouwsector. MS Office, vooral Excel, heeft geen geheimen voor jou, omdat je verantwoordelijk bent voor nauwkeurige administratieve opvolging. Klantgerichtheid en proactief denken zijn kenmerkend voor jou, en je hebt een natuurlijk vermogen om problemen op te lossen. Je bent leergierig en kunt snel nieuwe informatie verwerken. Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en met oog voor detail, en je kunt prioriteiten stellen. Je bent uiterst nauwkeurig met cijfers en beschikt over sterke analytische vaardigheden. Flexibiliteit en autonomie zijn voor jou vanzelfsprekend. Je neemt verantwoordelijkheid en zorgt ervoor dat inkoopprocessen zo efficiënt mogelijk verlopen.

  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • De aankoopstrategie van een onderneming uitwerken of verder uitbouwen
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)

Aanbod

Een dynamische werkomgeving in een snelgroeiend en ondernemend bedrijf. Mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Een competitief salarispakket met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Een familiale sfeer en voorzieningen zoals koffie, soep en gezonde snacks.

Solliciteren

Luc Vandepitte
32 496 937923
luc.vandepitte@argonselectie.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht