Je bent verantwoordelijk voor het plannen, opvolgen en bijsturen van de voorraad van onze doe-het- zelf producten, rekening houdend met de voorraadprincipes en financiële richtlijnen, je zorgt steeds voor een optimale voorraad.
Je coördineert (plannen, organiseren, negotiëren, doen uitvoeren en opvolgen) alle activiteiten rondom voorraad (voorraadbeheer - inventaris – voorraad opschoning…).
Je doet controle van de leveringen, het scannen van de goederen en het opvolgen van de ontvangsten.
Je kijkt de negatieve voorraad, lege haken en afwijkingen na in de winkel en brengt wijzigingen aan waar nodig.
Je houdt toezicht op het correct scannen van de artikelen aan de kassa.
Je zorgt voor de administratieve opvolging van de voorraad.
Je zorgt ervoor dat de procedures nauwkeurig worden opgevolgd.
Je zal een zeer afwisselend takenpakket uitvoeren, in overleg met de eindverantwoordelijke.
Je proactieve aanpak stelt u in staat om het beheer van de voorraad zo efficiënt, kwalitatief en kostenbewust mogelijk te verzorgen.
Jouw profiel
Vlotte kennis van het Nederlands
Goede communicatieve vaardigheden - goed kunnen inschatten van werkvolume.
Je kan zelfstandig werken, maar functioneert ook goed in groepsverband.
Je bezit organisatorisch talent.
Je hebt zin voor initiatief, je bent nauwgezet en ordelijk, hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en je bent stressbestendig
Goederen in opslagzones plaatsen
Producten volgens kenmerken, bestellingen en wijze van transport verpakken
Klanten adviseren en informeren over producten
Producten verkopen
De werkzone reinigen en opruimen (materieel, hulpstukken, ...)
Goederen en producten ontvangen
De levering controleren
Verpakken en eenvoudige assemblages uitvoeren
Beschadigde producten opnieuw conform maken, ...