Je verwerkt de
maandelijkse loonsadministratie
, in samenwerking met onze externe payroll provider
Je
beantwoordt vragen
m.b.t. sociale wetgeving, verlof, tijdskrediet etc
Je zorgt voor de nodige
rapporteringen
en werkt hiervoor nauw samen met onze boekhoudafdeling
Je
beheert
de personeelsdossiers
Je volgt
extra-legale voordelen
en
salarispakketten
op
Je draagt actief bij aan allerhande
comp & ben
gerelateerde
HR projecten
(bv. Implementatie cafeteria plan)
Jouw profiel
Je bent snel up & running in nieuwe omgevingen. Daarom is het volgende belangrijk:
Je hebt min. een bachelordiploma (bij voorkeur in een HR gerelateerde richting) en
enkele jaren ervaring
in C&B / Payroll
Je hebt een goede kennis van
sociale wetgeving
en
loons/arbeidsvoorwaarden
Je bent
hands-on
en kan op een georganiseerde en gestructureerde manier te werk gaan. Het tijdig opvolgen van topics alsook het behalen van deadlines liggen je
Je kan vlot overweg met
payroll tools
, Excel vaardigheden zijn een must
Je bent vlot
tweetalig
in het Frans én Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk
Met jouw dienstverlenende mindset, en
vlotte en duidelijke communicatie
, help je onze medewerkers verder met hun vragen m.b.t. C&B
Tot slot ben je
accuraat
en ga je
proactief
te werk
Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
De wettelijke aangifte indienen
Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
De sociale verkiezingen organiseren
Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
Aanbod
Je komt terecht in een leuk team dat elkaar ondersteunt, met veel ruimte voor initiatief en veel fun
Een uitdagende functie met leuke projecten en het potentieel om je verder te ontwikkelen
Je krijgt een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met interessante benefits, flexibiliteit en de mogelijkheid om van thuis uit te werken