Van een logistiek bediende/customer service binnen dit bedrijf zal het volgende van je verwacht worden:
Het invoeren van orders. Je zal ook de levertermijnen, betalingen en klachten opvolgen
Aan de balie ben je het rechtstreeks contact. Je zal verantwoordelijk zijn voor het aannemen van orders via telefoon en e-mail
De juiste info kunnen doorgeven aan klanten in verband met de producten en services
Back-up dispatching en uitlevering van orders
Je zal het centraal aanspreekpunt zijn binnenin het bedrijf: magazijn, projectmarkt, groothandel, toonzaal, vertegenwoordigers en chauffeurs
Bedrijfsinformatie
Onderstaande waarden bepalen ons RG DNA. Door onze betrokkenheid, teamspirit, doelgerichtheid en passie voor oplossingen komen onze klanten op de eerste plaats.
Dynamiek & focus
Passie voor design & vernieuwing
Het team staat centraal
Samen zijn we sterk!
Gedreven op zoek naar groei en potentieel
Jouw profiel
Het Microsoft Office pakket heeft geen geheimen voor jou.
Je beheerst zowel de Nederlandse als Franse taal goed. (Mondeling en schriftelijk)
Je bent administratief nauwkeuring en multitasking schrikt je niet af
Je kan het hoofd koel houden tijdens drukke momenten en je kunt blijven functioneren en presteren onder hoge spanning
Je vindt het leuk om in een teamverband te werken
Kennis over het ERP-pakket is een pluspunt, maar geen vereiste
Personeelsdossiers administratief opvolgen
Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren