Wij zoeken een Office Assistant om te werken op Brussels airport in het kantoor van een sociaal secretariaat en externe dienst voor preventie en bescherming.
onthaal en registratie van luchthavenpersoneel, piloten, stewards/stewardessen,...voor het inplannen van medische onderzoeken
planningen opmaken
telefonische oproepen behandelen
klantenbeheer
andere administratieve ondersteunende taken
Jouw profiel
Je komt in contact met een internationaal publiek dus een goede kennis NL, FR en ENG is vereist
Je hebt reeds een aantal jaar ervaring in een administratieve job
Je bent klantvriendelijk
Je bent bereid om op allerlei vlakken te ondersteunen en dus flexibel qua takenpakket
Kopieerwerk verrichten
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Documenten coderen, klasseren en archiveren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Aanbod
Je werkt van 8u30 tot 16u.
Dit is een tijdelijke functie tot eind augustus. Zo snel mogelijk te starten!
Heb je nog vragen? Contacteer ons op 02 254 85 10 of vilvoorde.131@adecco.be