Management Assistant
Functie
fonische oproepen en bezoekers filteren Dossiers behandelen en opvolgen (samensen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...) Professionele informatie en reglementering bijwerken
Documenten archiveren en klasseren Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern Communicatieacties en evenementen plannen en organiseren Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...) Personeelsdossiers administratief opvolgen
Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken Materiaal, toebehoren en verbruiksgoederen besen
De leveringen controleren Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren Brieven, verslagen, nota’s, ... opsen en redigeren Aanbod Een persoonlijke groei – je krijgt kansen om jezelf te ontwikkelen Fulltime of /de? We bespreken samen de mogelijkheden Een flexibele werkomgeving die bovendien vlot bereikbaar is Een hecht team waar autonomie en probleem oplossend denken centraal staan Solliciteren
Als Management Assistant ben jij de professionele steun en toeverlaat van het management. Je zet je schouders onder HR-gerelateerde initiatieven. Afhankelijk van de behoeften en doelsingen is er nood aan werving en selectie, talentontwikkeling, … gezondheid en welzijn op het werk. Je assisteert in de facturatiesoftware.
Met je organisatorische vaardigheden neem je de leiding in office-zaken met een focus op digitalisatie en maak je ze je eigen. Je ondersteunt de projecten en maintenance manager in administratieve taken.
fonische oproepen en bezoekers filteren Dossiers behandelen en opvolgen (samensen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...) Professionele informatie en reglementering bijwerken
Documenten archiveren en klasseren Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern Communicatieacties en evenementen plannen en organiseren Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...) Personeelsdossiers administratief opvolgen
Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken Materiaal, toebehoren en verbruiksgoederen besen
De leveringen controleren Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren Brieven, verslagen, nota’s, ... opsen en redigeren Aanbod Een persoonlijke groei – je krijgt kansen om jezelf te ontwikkelen Fulltime of /de? We bespreken samen de mogelijkheden Een flexibele werkomgeving die bovendien vlot bereikbaar is Een hecht team waar autonomie en probleem oplossend denken centraal staan Solliciteren
Lien Defour
Management Assistant
2024-05-04 - 2024-06-02
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
2024-05-04 - 2024-06-02
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: IZEGEM
Leenstraat 25
Valuta: EUR
Address place: IZEGEM
Leenstraat 25
Land: België
Postal Code: 8870
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54
Postal Code: 8870
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54