Administrative Coordinator (Finance)

Functie

Over jouw rol

Je bent verantwoordelijk voor het accuraat en tijdig verwerken van alle inkomende en uitgaande facturen binnen de organisatie. Dit omvat het controleren van factuurinformatie, het matchen met relevante data en ervoor zorgen dat alle financiële transacties correct worden geregistreerd.

In nauwe samenwerking met een extern boekhoudkantoor, deel je financiële gegevens en zorg je ervoor dat alle boekhoudkundige processen voldoen aan wetjke normen en bedrijfsrichtlijnen om een vlotte afhandeling van financiële kwesties te garanderen.

Je biedt ondersteuning bij het samensen en genereren van rapporten met betrekking tot financiële transacties en boekhoudkundige gegevens om een helder inzicht te verschaffen in de financiële situatie van het bedrijf.

Naast het verwerken van financiële gegevens, ben je ook verantwoordelijk voor het systematisch archiveren van documenten en informatie zodat alles gemakkelijk terug te vinden is een voldoet aan de audit- en/of compliance vereisten. Jouw profiel

Wie ben jij?

Je bent goed voorbereid met minstens jaar ervaring in een financieel-administratieve functie.

Je hebt minimaal een bachelorsdiploma op zak.

Een solide beheersing van Office, Excel , Word en PowerPoint is in jouw bezit.

Je hebt een basiskennis boekhouding btw-aangiftes, onkostennota’s, voorbereiding jaarafsluiting …

Je beschikt over een wiskundig inzicht, nauwkeurigheid, oplossingsgerichtheid, flexibiliteit en teamgeest.

Je spreekt en schrijft vloeiend in één van de nationale talen Nederlands/Frans, met uitstekende kennis van het Engels .

Ervaring in de financiële sector vormt een waardevolle troef. De opsing van de geconsolideerde rekeningen voorbereiden (balans, resultatenrekening, financieringstabel, ...) De activiteiten van een team coördineren
Een organisatie leiden Tussentijdse overzichten en boekhoudkundige of financiële bijlagen bij de economische beheerstabellen van de organisatie opsen De fiscale en sociale aangiften van een organisatie opsen of de boekingen, wetjke formaliteiten, ... opvolgen Don Algemene boekhouding Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren Boekhoudkundige procedures uitwerken en uitvoeren en er de efficiëntie van controleren Relaties ontwikkelen en onderhouden met de accountant en de banken voor de leningen, financiële beleggingen, belastingverrekening, ... De liquiditeiten opvolgen
Financiële staten opmaken
Een financiële raming opsen De balans en de resultatenrekening van de organisatie opsen De boekhouding (aankopen, afschrijvingen, verkoop, ...) van de vaste activa (vastgoed, materieel, uitrustingen, ...) van een organisatie voeren De samenhang van sociale rekeningen van een organisatie controleren (lonen, sociale aangiften, aangifte van tewerksing, ...) Aanbod

Wat mag je verwachten?

Je komt terecht in een aangenaam -ledig team.

Er wordt je dadelijk een vast contract voor onbepaalde duur aangeboden met een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen (vervoerskosten, Forfaitaire netto vergoeding, maaltijdcheques, groepsverzekering, DKV…)

Je werkt fulltime u/week en hebt recht op adv-dagen. Er is een mogelijkheid voor /de.

Je hebt flexibele werktijden en thuiswerk is mogelijk

Je kan genieten van training en voortdurende professionele ontwikkeling.

Het kantoor ligt vlak aan het Noordstation te Brussel in een mooi en modern co-working officegebouw. Solliciteren

Arthur Gizzi
+

 


Administrative Coordinator (Finance)
2024-05-02 - 2024-06-07

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HEVERLEE
GRAUWMEER 1 Postbus 43
Land: België
Postal Code: 3001
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share