HR Officer

Functie

Ben jij de organisatorische kracht die ons team compleet maakt?

We zoeken een gedreven HR Officer die een cruciale rol wil vervullen voor onze HR-administratie. Als HR Administrator krijg je de kans om je vaardigheden te laten schitteren en een waardevolle bijdrage te leveren.

Je speelt een centrale rol in de HR-administratie. Je beheert de tijdregistratietool, s rapportages op en werkt nauw samen met de payroll manager. Je bewaart een evenwicht tussen diverse administratieve taken en zorgt ervoor dat alle HR-processen soepel verlopen. Je bereidt vakkundig HR-documenten voor met oog voor detail en nauwkeurigheid. Je vindt snel jouw weg in ICT-tools, zoals Excel, Word en Powerpoint om efficiënt te werken. Je neemt actief deel aan de organisatie van HR-projecten, van personeelsfeesten tot geschenken - jouw creativiteit is van onschatbare waarde! Je ondersteunt de payroll door gegevens zorgvuldig te controleren en diverse verlofaanvragen te behandelen. Je zorgt ervoor dat personeelsinformatie zoals verlof- en ziektedagen accuraat wordt bijgehouden. Je bent verantwoordelijk voor de aangifte en opvolging van arbeidsongevallen, waarbij jouw nauwkeurigheid het verschil maakt. Je houdt personeelsdossiers zorgvuldig bij en zorgt ervoor dat alles gestroomlijnd is. Je biedt ondersteuning op andere HR donen waar nodig. Jouw profiel Kennis van een tijdregistratietool is een vereiste. (kennis van Workforce Ready is een pluspunt). Goede beheersing van IT-tools (Excel, Word en Powerpoint) en een digitale mindset. HR Ervaring Ervaring op een HR-afdeling als administratief medewerker is essentieel. Uitstekende kennis in het Nederlands en een goede kennis in het Frans. Algemene kennis van sociale wetgeving is sterk aangeraden. Uitblinken in organisatorische vaardigheden, het effectief kunnen multitasken en het vermogen om doeltreffend prioriteiten te sen. Het administratieve personeelsbeheer opvolgen Pensioen en groepsverzekering Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
De wetjke aangifte indienen Het administratieve personeelsbeheer opvolgen Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...) Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...) Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
Loonstrookjes controleren Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen Aanbod Een dynamische werkomgeving waar jouw inzet wordt gewaardeerd en een gevarieerde functie. De mogelijkheid om deel te nemen aan boeiende HR-projecten en regelmatig in interactie met collega’s. Een team van gemotiveerde collega's die samen successen vieren. U kan rekenen op een competitieve verloning, in functie van uw opleiding en ervaring, aangevuld met een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen ( hospitalisatie- en groepsverzekering). U werkt met een flexibel uurrooster. Solliciteren

Sien Olbrechts


 


HR Officer
2024-04-27 - 2024-05-20

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BRUSSEL

Land: België
Postal Code: 1000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share