Tweedelijns support medewerker (m/v/x)

Functie Beschrijving van het bedrijf

Er is plaats bij de dienst Beheer Informatie- en Communicatietechnologie (ICT) , die deel uitmaakt van de Ondersteunende diensten van de FOD Sociale Zekerheid (Administratief Centrum Kruidtuin - Finance Tower, Kruidtuinlaan , Brussel).

De dienst Beheer Informatie- en Communicatietechnologie (ICT) levert de FOD professionele oplossingen ter ondersteuning van de processen van de DG's en de beheerdiensten.

Het garandeert de permanente beschikbaarheid van deze oplossingen en waarborgt de continuïteit ervan. De ICT-dienst houdt dus rekening met de veranderende behoeften van de gebruikers (burgers, bedrijven, enz.).

De ICT-dienst is georganiseerd rond drie grote businessdonen

het don Users Support voor de ondersteuning van individuele klanten (contactpunt, eersjnshersing, staging van de persoonlijke laptops, beheer van de toegangsrechten,...); het don Products Support voor de ondersteuning van de werkprocedures van de FOD-diensten (functionele en technische analyse voor de oplossingen, toepassing van de oplossingen, optreden bij problemen, ontwikkeling van de webinterface); het don General Support voor ondersteuning van de organisatie in het algemeen (serverbeheer, datacenter, netwerk, installeren of opvolgen van de installatie van de oplossingen op het netwerk, beheer van de databases, definitie en beheer van de technische architectuur). Beschrijving van de functie

Als tweedelijns support medewerker zorg je voor een goede werking van alle informaticahulpmiddelen (laptops, tablets, smartphones, MFP, Scanners,...) van de FOD. Je staat in voor het onderhoud van de informaticahulpmiddelen en de ondersteuning van de gebruikers in ons hoofdkantoor (Finance Tower), maar ook in de regionale kantoren.

Je behandelt storingen, lost ze op en zorgt voor de nodige registratie. Je bes het nodige informaticamateriaal, maakt het klaar, installeert het, beheert het en zorgt voor de recuperatie ervan naargelang het personeelsverloop in de FOD.

De informaticahulpmiddelen worden dagelijks beheerd volgens de planning en met de verwachte kwaliteit.

We verwachten van jou dat...

Je een hard- of software probleem vanop afstand kan diagnosticeren. Je de middelen kan bepalen die nodig zijn om problemen op te lossen en de oplossing eventueel kan bijsturen (onderhoud ter plaatse, hulp van gespecialiseerde technicus inroepen, ...). Je tussenkomsten kan bepalen op basis van de informatie van de helpdesk, systeemmeldingen,... Je defecte stukken of componenten kan vervangen of hersen. Je onderdelen van de informatica- of bureautica-uitrusting kan assembleren. Je werkposten kan installeren, configureren en functietests kan uitvoeren. Je het materiaal en de uitrusting kan onderhouden en insen. Je gegevens bijhoudt over de aard van de storing, het tijdstip, de oplossing en het verloop van de werkzaamheden en dit doorgeeft aan de betrokken personen (helpdesk, eindgebruikers,...) Je interventies ter plaatse uitvoert in zowel de Finance Tower als in de regionale kantoren, indien een interventie vanop afstand niet mogelijk is. Je de informatica- of bureautica-uitrusting kan demonteren en de onderdel Jouw profiel Jouw profiel Je hebt ofwel een diploma van bachelor in het don IT (zonder ervaring), ofwel een diploma van bachelor of hoger onderwijs, ofwel een benoemingsbesluit B of A (of gelijkwaardig). Je hebt indien nodig of jaar ervaring in het don van tweedelijnsondersteuning in IT. Je bent stressbestendig en je kan onder druk werken. Je bent een teamplayer en je vindt collegialiteit belangrijk, maar je kan ook zelfstandig werken. Je gedreven bent door ICT. Een goede kennis van Frans is een pluspunt. Controleert en analyseert het verloop van de werken en de werking van systemen, netwerken, tools en randapparatuur Het materiaal (station, netwerkuitrusting, randapparatuur, ...) installeren en integreren in de productieomgeving
De hard- en software configureren Een informaticapark opvolgen en beheren
Informaticazalen organiseren Gebruikers, klanten en diensten adviseren en hen technisch ondersteunen Superviseert en controleert de staat van de informaticasystemen
Maakt back-ups en archiveert gegevens Aanbod Voordelen van de betrekkingStatuut en Graad

Je wordt aangeworven als ICT-deskundige (niveau B) met de bijhorende weddeschaal NBI.

Loon

Minimum aanvangswedde € ., (bruto jaarsalaris, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen).

Via de salarissimulator kan je je bruto- en nettoloon berekenen door een aantal vragen te beantwoorden.

Voordelen

We bieden jou een boeiende job met impact op mens en maatschappij, met tal van voordelen

Goede balans tussen werk en privé glijdende werkuren in een -uren week mogelijkheid om eventuele overuren in recup op te nemen mogelijkheid tot werk dagen verlof en vrij tussen Kerst en Nieuwjaar gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer Talrijke ontwikkelingsmogelijkheden uitgebreid opleidings- en leeraanbod (te volgen tijdens de werkuren) uitgebreide loopbaankansen Financiële voordelen mogelijkheid tot het krijgen van een tweetaligheidspremie voordelige hospitalisatieverzekering gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer mogelijkheid om maaltijdcheques te krijgen mogelijkheid tot het krijgen van een werkpremie mogelijkheid om een fietsvergoeding te krijgen voordelen en interessante aanbiedingen via  allerlei sociale voordelen beschikken over een gsm en laptop, tussenkomst in de gsm-kosten bedrijfsrestaurant tegen democratische prijzen.

Ontdek alle informatie (extra premies en toelagen, ...) en voordelen over werken bij de federale overheid op de website van BOSA .

 


Tweedelijns support medewerker (m/v/x)
2024-04-23 - 2024-05-26

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: None
None
Land: België
Postal Code: None
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share