Administratief medewerker – Unit

Functie

De unit biedt onderzoekers en beleidsactoren in het don van de gezondheidszorg technische expertise op het gebied van het ontwikkelen en beheren van beleidsondersteunende wetenschappelijke onderzoeksdatabanken. De unit helpt zorgactoren op een veilige en efficiënte manier medische gegevens met de onderzoekers uit te wisselen die dan voor beleidsondersteunend wetenschappelijk onderzoek gebruikt kunnen worden.

De medewerker draagt bij tot de financiële afhandeling van aankoopdossiers, en dit in samenwerking met de inhoudelijk en administratief betrokken collega’s. De medewerker geeft ondersteuning aan de financieel coördinator voor de opvolging en de beheersing van verschillende financiële en contractuele pakketten.
Meer concreet werk je in samenwerking met de financieel coördinator en de office manager mee aan

Het onderhouden en verder uitbouwen van het financiële en boekhoudkundige systeem; Het monitoren van de budgetten en het periodiek rapporteren van de financiële resultaten aan de algemeen coördinator van de unit ; Het opvolgen van het financiële beheer van het interne en externe personeelskader; Het ondersteunen van het luik contract management van alle projecten; Het opvolgen en controleren van de facturatie; Beheer betalingsherinneringen (follow-up, analyse); Beheer van betalingen aan leveranciers en diverse dienstverleners; Het ondersteunen van het luik HR management van de unit (HR planning, opzet rekruteringsproces); Het detecteren van verbeterpunten voor de eigen dienst en de dienstverlening naar de klanten en leveranciers; Het optimaliseren van de bestaande processen en procedures inzake HR management, contract management etc. Jouw profiel

Bachelor bij voorkeur in de richting Marketing, Accountancy en Fiscaliteit, Office Management, Bedrijfsmanagement
Je beheerst sterke cijfermatige vaardigheden en kennis van financieel beheer
Reeds opgedane ervaring in payroll, financiën of boekhouding is een troef
Goede kennis van de courante MS Office toepassingen, zoals Word, Excel en PowerPoint

Talenkennis een goede basis van zowel de Franse en de Nederlandse taal

Generieke vaardigheden goede communicatieve vaardigheden; in een team werken; proactief en zorgvuldig; klantgericht; stipt en ordelijk; nauwkeurig; integer

Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
Documentatie doorsturen of archiveren Gegevens met betrekking tot de activiteit van het personeel verzamelen
De loonberekening voorbereiden Verkoopsovereenkomsten opsen
Betalingen opvolgen
Aanmanen bij onbetaalde rekeningen Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken Aanbod

Een uitdagende functie in een bekend wetenschappelijk instituut
Arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur
Weddeschaal B
Voordelen gratis abonnement of % terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer; hospitalisatie- en groepsverzekering; maaltijdcheques; voordelen via FED+ ( ); andere sociale voordelen
Andere glijdende werkuren in een -uren week; mogelijkheid tot werk en opleidingen

Solliciteren

Jobcenter


 


Administratief medewerker – Unit
2024-05-01 - 2024-06-12

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ELSENE
JULIETTE WYTSMANSTRAAT 14
Land: België
Postal Code: 1050
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share