Office Manager

Functie

Ben je op zoek naar een nieuwe administratieve uitdaging? Kom je graag in een technische werkomgeving terecht waar je de kans krijgt om te groeien, te leren en jezelf verder te ontwikkelen? Dan ben jij misschien de administratieve duizendpoot die wij zoeken.

Je werkt bij onze klanten on site voor langdurige administratieve opdrachten. Is jouw project ten einde? Geen nood! Wij zorgen ervoor dat je aan de slag blijft. Hierbij houden we rekening met jouw kennis, ervaring en gewenste regio.

Overtuigd? Solliciteer dan voor Office Manager en wij veren je er graag meer over!

Waar kom je terecht?

Onze klant is actief in het beheren aardgasvervoer, aardgasopslag en transporteren van vloeibaar aardgas (LNG) in België.

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

Als Office Manager is het jouw verantwoordelijkheid om een team van een -tal medewerkers te organiseren, coördineren en volg je alle taken en verantwoordelijkheden van het team Administratie op de LNG-terminal op.

Je schept structuur en organisatie naar je medewerkers toe, maakt duidelijke afspraken en zorgt voor de correcte naleving ervan Je organiseert en coördineert de personeelsadministratie voor alle medewerkers van de LNG-Terminal, incl. de organisatie, coördinatie en opvolging van alle opleidingen, en de ondersteuning voor deelname aan seminaries en conferenties Je volgt het budget van de LNG-terminal op, analyseert anomalieën en rapporteert hierover aan de LNG Terminal Manager Je organiseert de administratieve ondersteuning aan de LNG Terminal Manager, waaronder het opsen en het beheer van de correspondentie, het samensen en voorbereiden van rapportering en presentaties, en het beheer van de agenda Je staat in voor het klassement en datamanagement van alle taken eigen aan het team Administratie Je werkt mee als administratieve kracht en communiceert uitvoerig met alle betrokken diensten Je werkt mee procedures en instructies uit en waakt erover dat deze opgevolgd worden Jouw profiel

Welke skills breng je mee?

Voor deze vacature zijn we op zoek naar een kandidaat die nauwkeurig en administratief is aangelegd.

Je bent in het bezit van een hoger diploma of hebt al relevante ervaring Je s continu hoge eisen en gaat accuraat te werk Je bent een organisatorische duizendpoot die graag orde op zaken s en nauwkeurig en nauwgezet werkt Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels. Frans is een plus Je bent contactvaardig en communicatief Je kan vlot werken met MS Office Je bent in het bezit van een rijbewijs B Toezicht houden op en coördineren van de werking van de diensten, de juridische advisering inzake geschillen en financiële constructies De begroting van de organisatie opsen, voorleggen aan de leidinggevende instanties en aanpassingen uitvoeren Toezicht houden op het beheer van de liquiditeiten
Aanbevelingen aan leidinggevenden doen over de toekenning van financiële middelen Toezicht houden op en coördineren van de beheerscontrole en de interne audit (evaluatie van de financiële risico's, validatie van fiscale keuzes, ...) Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten De evolutie van de financiële resultaten van de organisatie opvolgen
Het financieringsplan opsen Aanbod

redenen om NU te solliciteren bij Employer

. Betrokken werkgeverschap met een breed scala aan groeimogelijkheden op zowel persoonlijk als professioneel vlak

. Flexibel loonpakket met o.a. maaltijd- en ecocheques, eindejaarspremie, groepsverzekering, hospitalisatie- en tandzorgverzekering. Daarbovenop bieden wij een Flex Income Plan om je eindejaarspremie te optimaliseren

. Mogelijkheid tot het volgen van verschillende opleidingen , zowel intern als extern, met als doel persoonlijke ontwikkeling en (door)groeimogelijkheden

. Goede work-life balance thuiswerk, glijdende werkuren en vierdagenwerkweek zijn mogelijk afhankelijk van je project

. Jaarlijkse events zoals nieuwjaarsreceptie, familiedag, sportevents, … Loyaliteit wordt beloond! Per jaar in dienst ontvang je een loyaliteitsdag en mag je op onze kosten een leuke trip maken!

. Grote zorg voor persoonlijke begeleiding en coaching met focus op competenties

Benieuwd? Solliciteer snel, ontdek nog meer voordelen en word een echte Bonacho!

Solliciteren

Yarne Maréchal


 


Office Manager
2024-04-18 - 2024-06-10

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ANTWERPEN
Vlaamsekaai 90
Land: België
Postal Code: 2000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share