Flying Office Assistants / Administratief bediende

Functie Je bent het aanspreekpunt van je eigen klantenportefeuille, maar ook van jouw collega's. Je kan ingezet worden voor de meest uiteenlopende administratieve taken (bv. orderverwerking, debiteurenadministratie, klantencontacten, behouden van de agenda's, verwerken van verslagen,...). Jouw profiel Je werkt stipt en nauwkeurig. Jouw administratieve skills zorgen ervoor dat je klantenportefeuille op beide oren kan slapen. Als eerste aanspreekpunt voor je opdrachtgevers maar ook collega’s, ben je flexibel en klantgericht. Je kan prioriteiten sen en bent van nature uit een échte problemsolver. Verder ben je vastberaden en gedreven maar mét een nuchtere mentaliteit en een grote portie analytisch denkvermogen. Afspraken zijn heilig. Je past jezelf vlot aan wisselende werkomgeving/opdrachten en vind het leuk om op diverse locaties te werken. Je bent het aanspreekpunt van onze klanten maar ook van jouw collega's. Je bent leergierig en bereid tot bijscholing. Je kan vlot overweg met volgende programma's alle Office-toepassingen, waaronder gevorderd in Excel. CRM & ERP-pakketten zijn jou niet onbekend. Drietalig Nederlands, Frans en Engels (zowel spreken als schrijven). Je hebt een zakelijke basisgesprek volgen in het Frans en Engels met de klanten. Je beschikt over een eigen wagen waar je naar de klanten mee gaat. Je krijgt op het einde van de maand een kilometervergoeding. Personeelsdossiers administratief opvolgen
Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern Materiaal, toebehoren en verbruiksgoederen besen
De leveringen controleren Uitvoeringsvoorwaarden van onderhoudscontracten van kantoormateriaal, technische keuringen van voertuigen, ... organiseren en opvolgen Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
fonische oproepen en bezoekers filteren Professionele informatie en reglementering bijwerken
Documenten archiveren en klasseren Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken Brieven, verslagen, nota’s, ... opsen en redigeren Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en berichten beheren Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...) Communicatieacties en evenementen plannen en organiseren Dossiers behandelen en opvolgen (samensen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...) Aanbod Je komt terecht in een leuke en jonge setting met een aangename no-nonsense sfeer en je werkt mee aan een optimale ondersteuning van al onze bestaande en toekomstige klanten. Je hebt een aangename en afwisselende functie en komt in contact met verschillende sectoren. We bieden je een mooie verloning, extra-legale voordelen en flexibele werktijden. Deeltijdse tewerksing is zeker bespreekbaar.

We openen een tweede vestiging in en. Hiervoor zoeken we onze eerste Flying Office Assistant voor de regio en.

Opstart, opleiding en begeleiding zal uiteraard voorzien worden vanuit ons hoofdkantoor te Bornem.

Solliciteren

Bianca Huygelen


 


Flying Office Assistants / Administratief bediende
2024-05-07 - 2024-06-14

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ANTWERPEN
August Michielsstraat 23
Land: België
Postal Code: 2000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share