Customer Care Residential Advisor

Functie

De klantenadviseur is verantwoordelijk voor de end-to-end-verwerking van de klantendossiers en voor de e-lijnssupport van klanten (via het contactcentrum verstuurde dossiers en vragen). Hij/zij rapporteert aan zijn/haar teammanager.

De klantenadviseur voert zijn taken uit met het oog op het bieden van een optimale service aan de BC-klanten. Hij/zij speelt een sleuol in de klanttevredenheid en -loyaliteit.



TAKENLIJST

Dagelijkse opvolging van toegewezen taken met respect voor de werkinstructies en interne procedures Analyse en oplossing van de vragen van klanten fonisch en schrifjk contact met klanten Controle en aanpassing van de klantgegevens in het systeem Deelname aan de verbetersuggesties om de kwaliteit van de dienstverlening en de efficiëntie van de interne processen te verhogen. Verantwoordelijk voor de kwalitatieve en kwantitatieve uitvoering van het werk Verantwoordelijk voor het up-to-date houden van zijn/haar kennis en vaardigheden Samenwerking met de verschillende teams binnen de afdeling Customer Service en binnen het bedrijf

Jouw profiel

COMPETENTIES

Samenwerking (met collega's en hiërarchie) de medewerker werkt open en transparant samen met teamleden, collega's en de hiërarchie Autonomie de medewerker kan proactief beslissingen nemen/acties ondernemen op basis van de ontvangen en geconsolideerde informatie Organisatie van het werk de medewerker kan zijn/haar prioriteiten sen en behandelt dus eerst de dringendste zaken en dan pas de rest Oplossingsgerichtheid de medewerker is in staat om problemen met betrekking tot zijn/haar vakgebied op te lossen, zelfs in een complexe en instabiele omgeving Communicatie De medewerker geeft de meest relevante informatie verkregen uit het veld en van zijn team door aan de hiërarchie en vice versa

Ervaring

Bachelor of gelijkwaardig door ervaring Bij voorkeur ervaring in een klantendienst. Kennis van MS Office (Word, Excel), Salesforce en SAP (ISU) Vlot Nederlandstalig met een basiskennis van het Frans.

Kopieerwerk verrichten Personen onthalen en hun vraag identificeren fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Documenten coderen, klasseren en archiveren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren Solliciteren

Jef Permentier


 


Customer Care Residential Advisor
2024-04-25 - 2024-05-23

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HASSELT
Kempische Steenweg 293 Postbus 16
Land: België
Postal Code: 3500
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share