Office manager M/V/X

Functie

Als office manager sta je in voor de dagelijkse operationele sturing van het kantoor en/of het managen van het bestaande en toekomstige team, zowel intern als extern. Je volgt daarvoor de waarden en de Employer filosofie die we eerder al uitstippelden.

Door dat te doen wordt de structuur van Employer verder op poten gezet. Een structuur die volgens de juiste processen en procedures verloopt. Resultaat? Het werk kan door het team autonoom gedaan worden zonder dat de aanwezigheid of nabijheid van de zaakvoerders nog vereist is. En als je goed werk levert, is zelfs jouw aanwezigheid op kantoor niet dagelijks nodig.

De activiteiten van een team coördineren Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...) Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
fonische oproepen en bezoekers filteren Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en berichten beheren Brieven, verslagen, nota’s, ... opsen en redigeren Dossiers behandelen en opvolgen (samensen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...) Professionele informatie en reglementering bijwerken
Documenten archiveren en klasseren Aanbod

zaken die je van ons mag verwachten

Je komt terecht in een missie- en resultaatgedreven onderneming met grootse ambities.

Employer biedt jou een boeiende functie met verantwoordelijkheid .

Je komt terecht in een klein gemotiveerd team binnen een succesvolle organisatie met leuke collega’s

die zich kenmerken door hun ‘To the point’-mentaliteit, verantwoordelijkheidszin, professionaliteit,

teamwork en leergierigheid.

Je komt terecht in een gedreven werksfeer met een gepassioneerd en fijn team.

Je kan rekenen op actieve werkweken vol uitdaging.

Wij zorgen ervoor dat je de juiste tools tot je beschikking hebt om je werkzaamheden goed uit te voeren

een laptop (mac) met tweede groot scherm als dat nodig blijkt, een muis, een deftige bureaustoel en

bureautafel, kop, schrijfgerief e.d.

Er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door gerichte interne opleidingen.

Je werkt zelden in het weekend.

Je krijgt veel uitdagingen en kansen om te leren. Dit door de diversiteit in taken en klanten.

Er heerst een familiale werksfeer met toffe collega’s

Een enorm tof team dat dagelijks lacht en plezier maakt.

Enthousiaste werkgevers die naar jouw mening luisteren.

Jouw werkplek is ons kantoor in het makkelijk bereikbare en prachtig groene Lotenhulle

(deelgemeente van Aalter). Weg van alle drukte, met voldoende gratis parkeerplaats bij de deur.

Zolang de doelsing van jouw functie behaald wordt, ben je vrij je werkuren zelf te kiezen en te kiezen of je van thuis of van op kantoor werkt.

Je maakt vanaf dag het verschil voor ons en onze klanten. Elke ondernemer die je verder helpt (vanuit welke functie dan ook), is bij Employer een overwinning die je persoonlijk motiveert.

Klassieke kantoordagen beginnen om .u en eindigen om .u. Op vrijdag zelfs om .u.

Op events of trainingen, begin je wat vroeger en/of eindig je wat later.

Je kan direct starten .

Je krijgt een fulltime job met contract onbepaalde duur.

We sen een marktcomformloonpakket voor jou samen.

Elkjaardoenweminstenséén teamdag .Dezeiselkekeeranders.

De koffie en de Royco-minutesoep staan voor jou ter beschikking, evenals de croque-monsieur-

machine.

Tussen Kerst en Nieuw is de onderneming gesloten en nemen we verlof . Deels collectief verlof, deels door opgespaarde verplichte verlofdagen.

Solliciteren

An Verstraete


 


Office manager M/V/X
2024-04-20 - 2024-05-09

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: AALTER
Nevelestraat 106 Postbus B
Land: België
Postal Code: 9880
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share