Project & Accountmanager Oost- en West Vlaanderen

Functie

Om ons Employer verhaal verder uit te breiden zijn we op zoek naar een Project & accountmanager voor de regio Oost- en West Vlaanderen. De eerste maanden wordt je volledig klaargestoomd binnen de lopende projecten door jouw collega’s, nadien werk je zelfstandig vanuit het kantoor in Sint-Martens-Latem en beheer je projecten en accounts binnen de regio Oost Vlaanderen en West Vlaanderen.

Waar kom je terecht?

Employer is dé speler op de markt voor structurele en operationele support AS A SERVICE in planning, logistiek, administratie, operations en procurement.

Met andere woorden een structurele full service "plug in" oplossing in de kern sectoren over heel België.

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

Als Project & Accountmanager ben je vanaf opstart van het project nauw betrokken én eerste aanspreekpunt, zowel langs medewerker als klantzijde.

Accountmanager

• Als SPOC ontzorgen van onze klanten

• Uitbouwen van klantrelaties

• Vertaalslag klantenbehoefte naar rekruteringsprofiel

• Offerte voorbereiding

• Opportuniteiten zien en creëren (pro-actief )

• Contractbeheer (opvolgen performantie binnen gemaakte afspraken, bijsturing waar nodig)

Project Manager

• Ondersteuning project staffing samen met Recruiters

• Project launch met project medewerkers (praktische / adminstratieve onboarding)

• Projectbeheer & opvolging project medewerkers (opleidingsbehoefte, opvolg & coaching gesprekken, performantie, …)

Jouw profiel

Welke skills breng je mee?

Voor deze functie zoeken we naar een talent met commerciële- en people skills om zo een juiste match te maken tussen kandidaat en klant.

• Minstens jaar ervaring in uitzendsector, outsourcing/detachering, HR sector

• Master of Bachelor (bij voorkeur in een bedrijfseconomische of technische richting)

• Voeling met Employer kerndonen / kern industrieën

• Woonachtig in de regio van Sint-Martens-Latem

• People / Project Management

• Nauwgezet in Projectadministratie

• Talenkennis minimum NL/ ENG , Frans is een Pluspunt

• Zelfstartend, Initiatief nemen en autonoom kunnen werken

• Houdend van uitdaging en stress bestendig

• Relationeel / Commercieel / Teamgericht / Enthousiast en fun work with

• Je bent flexibel, positief inges en hebt bovenal een gezonde dosis goesting om projecten mee tot een goed einde te brengen

Budgetten opsen en beheren De commerciële dienst van de onderneming organiseren (ontwikkeling van het netwerk, commerciële opleidingen, ...) De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorsen Key accounts van de organisatie opvolgen
Het klanten-/prospectenpotentieel analyseren De concurrentiepositie onderzoeken (markt, prijzen, nieuwe trends, ...) De onderneming vertegenwoordigen op beurzen, salons, exposities, ... De commerciële strategie van de onderneming uitwerken
De jaaractieplannen bepalen (productpromotie, markten waarop kan worden geïnvesteerd, ...) Informatiestromen binnen de commerciële dienst uitwerken (vergaderingen, nota's, richtlijnen, ...)
Informatie uitwisselen met de commerciële medewerkers Activiteiten van de commerciële medewerkers coördineren
Technische ondersteuning bieden Aanbod

redenen om NU te solliciteren bij Employer

. Betrokken werkgever met groeimogelijkheden en aandacht voor individuele coaching

. Flexibel loonpakket met o.a. maaltijd- en ecocheques, eindejaarspremie, groepsverzekering, hospitalisatie- en tandzorgverzekering. Bedrijfswagen met laadpas en smartphone zijn bespreekbaar!

. Flex Income Plan om je eindejaarspremie te optimaliseren door o.a. leasefiets, en de aankoop van extra vakantie

. Work-life balance thuiswerk, glijdende werkuren zijn mogelijk

. Jaarlijkse events zoals nieuwjaarsreceptie, familiedag, sportevents en zo veel meer

. Mijlpalen vieren wij in stijl na en jaar in dienst mag je op onze kosten een leuke trip maken!

Ben je op zoek naar een werkgever waar betrokkenheid centraal staat? Waar je de kans krijgt om te leren en jezelf verder te ontwikkelen? Kom ons verhaal mee vormgeven en wordt ook #happytobeEmployer!

Overtuigd? Stap dan als Project & Accountmanager mee in ons avontuur.

Solliciteer snel, ontdek nog meer voordelen en word een echte Bonacho!

Solliciteren

Klaartje Caers


 


Project & Accountmanager Oost- en West Vlaanderen
2024-04-22 - 2024-05-25

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ANTWERPEN
Vlaamsekaai 90
Land: België
Postal Code: 2000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share