Customer Care Sociaal secretariaat
Je functie
Je biedt support aan onze klant met betrekking tot onze ruime waaier van HR-tools, e-business applicaties, mobile apps, … Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten en zorgt ervoor dat elke klant een kwaliteitsservice krijgt.
Je concrete taken
Beantwoorden van binnenkomende oproepen van klanten betreffende technisch en inhoudelijke vragen
Logging van alle calls en interventies
Uitvoeren van een ver doorgedreven probleemanalyse
Begeleiden van nieuwe klanten bij de opstart en configuratie van de beschikbare applicaties
Knowledge Sharing je deelt je kennis met je collega’s via documentatie
Je profiel
We zoeken een leergierige, vlotte collega die houdt van het uitpluizen en oplossen van technische / functionele problemen of vragen en die voldoening vindt in het leveren van kwaliteitsservice. We staan sterk achter de leuze ‘Hire for attitude & train for skills”
Andere vereisten
Ervaring in Helpdesk / Service Desk is een extra troef
Klantgerichte en geduldige houding, goede problem solver
Je bent uiterst klantvriendelijk, communicatief en stressbestendig
Je bent tweetalig en kan ook uw mannetje / vrouwtje staan in het Engels
Uiteraard hecht je belang aan procedures en werk je even goed in teamverband als zelfstandig
Aanbod
Vast contract Hospitalisatieverzekering Groepsverzekering Maaltijdchèques Nettovergoedingen Homeworking Flexibiliteit vakantiedagen Ecochèques Eindejaarspremie Opleidingen en doorgroeimogelijkhedenHerken je jezelf in deze vacature?
Aarzel dan niet om te solliciteren )
Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) Zich voorsen aan deDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen Solliciteren
Gaëlle Salveniac
2024-05-06 - 2024-05-27
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Valuta: EUR
Address place: BRUSSEL
Postal Code: 1000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54