Customer Care Sociaal secretariaat

Functie

Je functie

Je biedt support aan onze klant met betrekking tot onze ruime waaier van HR-tools, e-business applicaties, mobile apps, … Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten en zorgt ervoor dat elke klant een kwaliteitsservice krijgt.

Je concrete taken

 Beantwoorden van binnenkomende oproepen van klanten betreffende technisch en inhoudelijke vragen

 Logging van alle calls en interventies

 Uitvoeren van een ver doorgedreven probleemanalyse

 Begeleiden van nieuwe klanten bij de opstart en configuratie van de beschikbare applicaties

 Knowledge Sharing je deelt je kennis met je collega’s via documentatie

Je profiel

We zoeken een leergierige, vlotte collega die houdt van het uitpluizen en oplossen van technische / functionele problemen of vragen en die voldoening vindt in het leveren van kwaliteitsservice. We staan sterk achter de leuze ‘Hire for attitude & train for skills”

Andere vereisten

 Ervaring in Helpdesk / Service Desk is een extra troef

 Klantgerichte en geduldige houding, goede problem solver

 Je bent uiterst klantvriendelijk, communicatief en stressbestendig

 Je bent tweetalig en kan ook uw mannetje / vrouwtje staan in het Engels

 Uiteraard hecht je belang aan procedures en werk je even goed in teamverband als zelfstandig

Aanbod

Vast contract Hospitalisatieverzekering Groepsverzekering Maaltijdchèques Nettovergoedingen Homeworking Flexibiliteit vakantiedagen Ecochèques Eindejaarspremie Opleidingen en doorgroeimogelijkheden

Herken je jezelf in deze vacature?

Aarzel dan niet om te solliciteren )

Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen Solliciteren

Gaëlle Salveniac


 


Customer Care Sociaal secretariaat
2024-05-06 - 2024-05-27

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BRUSSEL

Land: België
Postal Code: 1000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share