Accountant AR / AP (Tijdelijke opdracht)

Functie

Stop jij mee de wow in Employer?

Bij Employer hoor je de godganse dag ‘wow’. Of dat zou toch moeten, want met dát gevoel willen we onze bezoekers overladen. Alles start immers met dat ene vonkje een moment van pure verwondering dat uitgroeit tot een ontembare nieuwsgierigheid en - misschien wel - een grenzeloze passie om zélf aan de slag te gaan met wetenschap en technologie. Die ‘wow’ komt niet alleen tot leven in Employer, maar ook in onze shows, in de scholen waar we naartoe trekken, in de events die we organiseren en op onze sociale media.

Ter vervanging van een collega in zwangerschapsverlof zijn we op zoek naar een Accountant die zowel de klantenboekhouding (AR) als de leveranciersboekhouding (AP) kan opvolgen. Het gaat om een tijdelijke opdracht, asap te starten tot en met , in een voltijdse of /de tewerksing.

Wat staat er op je to do-lijst?

Opvolging van de klantenboekhouding (AR) Opmaken van verkoopfacturen en creditnota's Verwerken, nakijken, inboeken en reconciliëren van alle inkomende betalingen en cash uitgaven, en deze boekhoudkundig verwerken Beheer en opvolging van de inhoud van de verschillende kluizen bij Employer Debiteurenopvolging Opmaken van rapportering met betrekking tot klanten Er op toezien dat de potentiële financiële transacties die opgezet worden in het kassasysteem correct en wetjk zullen verlopen Opvolging van de leveranciersboekhouding (AP) Inboeken van aankoopfacturen en creditnota's Instaan voor de goedkeuring van de facturen ter betaling, opmaken van de betaalbestanden en verwerken van de uitgaande financiële transacties en reconciliaties Opvolgen van niet goedgekeurde facturen Beheer en opvolging van de uitgaande betalingen via kredietkaarten Opmaken van rapportering met betrekking tot inkomende en uitgaande facturen en bewaken van de liquiditeit van Employer nv Ondersteunen en bijstaan van de Manager Accounting & Orders bij specifieke en wetjke rapportering en aangiftes, bijvoorbeeld de maandelijkse btw-aangiftes, evenals de investerings- en afschrijvingstabellen

Horen we daar een wow?

Herken jij jezelf in dit profiel? Bezorg ons dan je CV en motivatie via de knop ‘solliciteren’ hieronder, of via

Jouw profiel

Wat heb je daarvoor in huis?

Je bent in het bezit van een Bachelor Accountancy - Fiscaliteit, of gelijkwaardig door ervaring. Je hebt minstens jaar werkervaring in leveranciersboekhouding (AP), waardoor je na een korte inwerkperiode autonoom kan werken Je bent een flexibele team player met een hands-on mentaliteit Je werkt nauwkeurig en je hebt een analytisch oog Je bent communicatief sterk in het Nederlands. Daarnaast is het een plus als je ook kennis hebt van het Engels en / of het Frans Je werkt vlot met alle Microsoft Office-applicaties en je hebt een grondige kennis van Excel Je bent stressbestendig en je streeft er naar om deadlines te halen Je bent van nature integer en plichtsbewust Enige ervaring in het beheren van kassa’s is een plus Je werkt graag in een kleine organisatie waar iedereen mekaar kent Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...) De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren Documenten coderen, klasseren en archiveren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen fonische oproepen beantwoorden
Klanten ontvangen
Klanten informeren of oriënteren Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
s behandelen Don Leveranciersboekhouding Don Klantenboekhouding Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
Documentatie doorsturen of archiveren Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...) Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ... Verkoopsovereenkomsten opsen
Betalingen opvolgen
Aanmanen bij onbetaalde rekeningen Aanbod

Wat krijg je daarvoor in ruil?

Open bedrijfscultuur - Je komt terecht in een dynamische, no-nonsense bedrijfscultuur waar open en respectvol wordt gecommuniceerd Maatschappelijke bijdrage – Je streeft er mee naar om via onze organisatie draagvlak te creëren voor wetenschap en technologie Loonpakket – Je krijgt een tijdelijk contract met een marktconform loon, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, mogelijkheid tot werk,…

 


Accountant AR / AP (Tijdelijke opdracht)
2024-04-15 - 2024-05-26

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: MECHELEN
Technologielaan 1
Land: België
Postal Code: 2800
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share