Service Desk Officer

Functie

Binnen de business unit Technology van Employer zijn we op zoek naar een Service Desk Officer Backoffice. Binnen de BU Technology worden moderne, hoogtechnologische oplossingen aangeboden op het vlak van physical security hoofdzakelijk aan grote bedrijven, KMO’s, politiediensten en steden en gemeenten. De Service Desk Officer Backoffice zal voornamelijk administratieve ondersteuning bieden aan de tweedelijns Service Desk engineers en de derdelijns engineers die zorgen voor de dienstverlening naar onze klanten toe.


De Service Desk Officer reageert op verschillende verzoeken en problemen van klanten

-Reikt oplossingen aan gebaseerd op interne knowhow of door middel van externe service providers

-Verantwoordelijk voor het uitwerken van een planning in samenspraak met de klant

-Voor complexere vragen maakt hij/zij offertes op in samenspraak met onze productspecialisten en engineers

-Waakt over de juiste uitvoering van het onderhoudscontract, waaronder de SLA’s

-Voert facturatie uit van de geleverde diensten/prestaties

-Controleert de stockniveaus en plaatst indien nodig besingen bij leveranciers

-Assisteert in het RMA proces en volgt de hersyclus van producten op met ons intern labo of externe leveranciers

Jouw profiel

De kandida(a)t(e) moet

-Een diploma hoger secundair onderwijs bezitten

-Zowel in woord als geschrift het Frans en het Nederlands goed beheersen en moet in staat zijn om op een gepaste en duidelijke manier met klanten te communiceren (per mail, fonisch)

-In staat zijn om onder druk te werken, in een weinig gedocumenteerde omgeving

-In staat zijn om autonoom te kunnen werken en moet goed prioriteiten kunnen sen

-Customer Service georiënteerd zijn en moet persoonlijke verantwoordelijk nemen om problemen op te lossen

Don Elektriciteit, elektronica en elektrotechniek Een klanten- of prospectenbestand uitwerken Databanken met vragen, antwoorden, kennis en technische oplossingen uit het verleden actualiseren Een ondersteunende dienst superviseren Dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...) Complexe technische problemen overmaken aan specialisten (studies, onderzoek, onderhoud, ...) De oplossingen en technische aanbevelingen bepalen en aan de klanten meedelen Technisch opvolgen van de producten en hun ontwikkeling bij de klanten Technische problemen en vereisten van de klant analyseren Klanten informeren over de opgemerkte technische problemen, aan te brengen wijzigingen en uit te voeren hersingen Aanbod

-Werklocatie Brussel

-Contracttype Onbepaalde duur

-Uren per week ,

-Werk in een typische kantooromgeving

- wetjke feestdagen + Gewesjke feestdag + ADV dagen

-Extra voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, een uitgebreid aanbod , dat jou tal van voordelen en kortingen aanbiedt.

Solliciteren

Isaura De Valck
+

 


Service Desk Officer
2024-04-09 - 2024-05-27

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: NEDER-OVER-HEEMBEEK (BRUSSEL-STAD)
Sint-Lendriksborre 3
Land: België
Postal Code: 1120
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share