Building & Workplace Expert

Functie

Gezond verstand, slimme keuzes

Employer is een coöperatieve bank die zich onderscheidt door haar persoonlijke aanpak en transparant beleid.

Onze medewerkers zijn voor ons heel belangrijk. En met reden. Vanuit de hoofdzeen via ons uitgebreide kantorennetwerk, verspreid over heel België, bieden zij een volledige bankservice aan bijna één miljoen klanten, hoofdzakelijk gezinnen, kmo's en landbouwers. Ze ontplooien hun talent in de meest verscheiden uitdagingen, van financieel advies tot uitdagende ICT-projecten. Dat hun aanpak succesvol is, bewijst onze voortdurende groei.

Een groei die wij ook koppelen aan de zelfontplooiing van elke collega. Wij willen niet alleen een bank, maar ook een werkgever op mensenmaat zijn. Bij ons krijg je dus een boeiende carrière, de mogelijkheid tot voortdurende bijscholing en een vlakke structuur waar vlot en aangenaam wordt samengewerkt. Je kunt ook rekenen op flexibele werktijden en een aantrekkelijk salaris met tal van extralegale voordelen.

Employer gelooft in bankieren met gezond verstand. Een job bij Employer is duidelijk een even slimme beslissing.


Jobomschrijving

Voor onze afdeling Building & Facilities zijn we op zoek naar een Building & Workplace Expert .
Samen met je collega's draag je bij tot het beheer van een aangename en creatieve werkomgeving. Als team staan jullie in voor het operationele beheerder van de technische en kritische installaties van alle gebouwen van de bank,  de building strategie, de inrichting van de werkplekken (technisch, meubilair, organisatorisch, look & feel, enz.). Hiervoor zoeken we iemand met ervaring in het soft facility management.
Concreet betekent dit

Het nemen van initiatieven om een aangename werkomgeving te garanderen en de technische installaties functioneel te houden. Het opvolgen van het technisch onderhoud en garanderen dat alle interventies conform de lastenboeken en op tijd uitgevoerd zijn. De behoeften van de interne klanten analyseren en deze beantwoorden om binnen de grenzen van de bevoegdheden van jouw functie tot hun tevredenheid te geraken. Het eigen werk en dat van anderen (medewerkers en leveranciers) efficiënt plannen, organiseren en coördineren; efficiënt en kostenbewust middelen inzetten, gebruiken en opvolgen. Regelmatig de interne klanten op de hoogte brengen van de stand van zaken en op tijd problemen buiten jouw bevoegdheden naar het management te rapporteren. Evolutie van de wetgevingen in verband met technische installaties, energie en milieu opvolgen en dit om de nodige aanpassingen voor te sen. Het ter beschikking sen van jouw expertise aan het competentiecentrum gebouwenbeheer voor het bestuderen van multidisciplinaire projecten met betrekking tot immobiliën. Jouw aanwezigheid wordt verwacht op onze verschillende sites (% in Berchem en % in Anderlecht, sporadisch word je ook in Gembloux verwacht). Jouw profiel Je beschikt minimum over een diploma secundair onderwijs en hebt reeds ervaring binnen Facility management. Je hebt affiniteit met technische installaties en de bijhorende wetgevingen in verband met middelhoge gebouwen en technische noodinstallaties zijn jou niet vreemd. Je bent op de hoogte van het algemeen reglement op de elektrische installaties (hoog- en laagspanning) en voor de arbeidsbescherming en welzijnswetgeving. Je bent assertief en durft initiatieven nemen door in te spelen op opportuniteiten. Je hebt een kritische blik waardoor je risico’s kan aanpakken en denkt hierbij steeds oplossingsgericht. Je bent analytisch inges waardoor je inzichten en verbanden kan leggen tussen gegevens, problemen en situaties Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels. Je bent een teamplayer die vlot kan communiceren en collega’s kan overtuigen van jouw visie. Je beschikt over een degelijke basiskennis van de verschillende office programma’s (Outlook, Word, Excel,…). Aanbod Wij bieden jou...
Een fantastische werkervaring!
Onze medewerkers zijn de motor van onze bank. Zij maken het verschil, elk met zijn/haar talenten. Jij wilt vooruit en wij ook, dus waarom niet samen?

Wat mag je precies van ons verwachten? Een aangename werkomgeving, met kantoren in Anderlecht en Berchem, waar professionele groei, autonomie in je job en een persoonlijke aanpak centraal staan. Dankzij een uitgebreid gamma aan opleidingen , bouw je verder aan je succes. Naast on-the-job learning, zorgen we ook voor technische of bank gerelateerde opleidingen, talen, maar ook topics rond persoonlijke ontwikkeling en self care komen aan bod. Een goede work/life balance dankzij onze glijdende uren en homeworking . Een competitief loon en extralegale voordelen waaronder maaltijd- en ecocheques en een uitgebreid verzekeringspakket. Bovendien kan je met ons Flex Income Plan een deel van je pakket zelf samensen obv. jouw behoeften. Een contract van onbepaalde duur.

 


Building & Workplace Expert
2024-04-23 - 2024-05-14

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ANDERLECHT

Land: België
Postal Code: 1070
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share