Client Care Officer

Functie

Als Customer Care Front Line Agent ben je het eerste aanspreekpunt voor de binnenkomende oproepen en s die betrekking hebben met onze elektronische beveiligingsproducten en diensten.

Je registreert vragen (service request) of problemen(incident) zorgvuldig in onze systemen. Je probeert steeds eerste het probleem zoveel mogelijk zelf te behandelen, en schakelt indien nodig door naar desbetreffende afdelingen. Je bent bereid de klanten ook proactief te contacteren om problemen te voorkomen. Je zorgt voor de opstart van nieuwe klanten met Technical Solutions. Je hebt oog voor de technische set up en de implementatie van de juiste procedures om tegemoet te komen aan de noden van de klant en rekening houdend met de mogelijkheden van operaties. Je formuleert voorsen om de kwaliteit van dienstverlening voor de klant te verbeteren en het werk van je collega’s, onze operatoren te optimaliseren. Jouw profiel Je drukt je vlot uit in Nederlands en Frans. Je hebt reeds ervaring als klantendienstmedewerker en hebt interesse in technologieën op het vlak van beveiliging en computersystemen. Een uitgesproken teamplayer die de werkinstructies nauwkeurig opvolgt, daarin herken je jezelf. Je omschrijft jezelf als een analytisch denker, oplossingsgericht en behulpzaam. Klantvriendelijkheid is jouw prioriteit en je kan goed omgaan met stress. Je bent bereid te werken in shiften (u-u, u-u en u-u), enkel op weekdagen. De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorsen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...) Aanbod

Een uitdagende baan in een dynamisch en professioneel bedrijf. Binnen Employer zetten we ons sterk in op de ontwikkeling van onze medewerkers.

Een job binnen een dynamisch team met mogelijkheid voor Home working en/of dichtstbijzijnde Employer kantoor. Een gevarieerde job met uitstraling en verantwoordelijkheid Een uitgebreid opleidingsplan Daarbovenop kun je rekenen op een concurrerend salaris en bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden, aansluitend bij je capaciteiten en ervaring. Solliciteren

Sarah Van Der Haegen
+

 


Client Care Officer
2024-04-07 - 2024-05-17

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: NEDER-OVER-HEEMBEEK (BRUSSEL-STAD)
Sint-Lendriksborre 3
Land: België
Postal Code: 1120
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share