Customer Service Employee

Functie

Om ons team in Herentals te versterken zoeken wij een customer service medewerker.

Wat houdt de job in

- Je controleert de voortgang van de inkomende en uitgaande orders dagelijks voor jouw klanten opdat orders tijdig verwerkt kunnen worden;
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen van onze klanten;
- Je bereidt de nodige documenten, zoals CMR, levernota, enz., gedetailleerd voor en geeft deze door naar de belanghebbenden (magazijn, klant, ontvangst goederen, enz.);
- Je zorgt ervoor dat orders vrijgegeven worden voor het magazijn in het warehouse management systeem;
- Je maakt labels en stickers op zodat deze in het magazijn verwerkt kunnen worden;
- Je zorgt voor verdere opvolging van de retour volgens de wensen van de klant.

Wie zoeken we

- Je bent klantgericht en weet op een uitstekende manier te communiceren met zowel klanten als interne stakeholders.
- Detailgericht? Dat ben jij! Je hebt oog voor detail en streeft naar perfectie in je werk.
- Jouw kennis van logistieke processen is meer dan goed te noemen.
- Talenknobbel? Check! Je beheerst vloeiend Nederlands en Engels, en Frans praten gaat je gemakkelijk af.
- Stress? Dat kan jou niet deren! Je blijft kalm en kunt snel schakelen, zelfs in uitdagende situaties.
- Als zelfstarter gedij jij het best. Je neemt graag initiatief en werkt zelfstandig.
- MS Office is voor jou geen mysterie; je navigeert vlot door de verschillende programma's.

Waarom Employer ?

- Bij ons heerst een informele en internationale werksfeer waarin jij je meteen thuis zult voelen.
- Wij bieden een aantrekkelijk salarispakket, inclusief maaltijdcheques ter waarde van EUR, maar ook uitgebreide secundaire voorwaarden zoals een groeps- en hospitalisatieverzekering.
- Jouw welzijn is belangrijk voor ons. Daarom krijg je bij ons dagen vakantie om de perfecte balans tussen werk en privé te vinden.
- Bij Employer geloven we in jouw groei en ontwikkeling. Daarom bieden we volop mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei.

De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...) fonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de besing, informatie, ...) Besingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorsen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...) Kostenramingen opsen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...) De betaling van besingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...) Solliciteren

Tessa Wittock
+

 


Customer Service Employee
2024-06-02 - 2024-07-08

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HERENTALS
Atealaan 34 Postbus B
Land: België
Postal Code: 2200
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share