Payroll specialist

Functie

In een markt die slechts door enkele grote spelers wordt gedomineerd, nemen wij met trots de rol van uitdager op ons. Door uitstekende productkwaliteit en op maat gemaakte diensten, weten we hoe wij het verschil kunnen maken – en dat al meer dan jaar! We beschouwen iedereen met wie we samenwerken als een partner die met ons kan meegroeien, zodat we over de hele wereld langdurige en oprechte samenwerking kunnen aangaan.

Om die reden is onze slogan Big enough to deliver, small enough to care. Een slagzin die onze essentie perfect samenvat. We zijn groot genoeg om te presteren en klein genoeg om nooit onze persoonlijke touch te verliezen.

Onze manier van werken

Werken bij Employer Oil is een dynamisch begrip. De jarenlange transformatie die we als organisatie hebben doorgemaakt was enkel mogelijk dankzij de toewijding van alle medewerkers. Elke dag schrijven zij samen mee aan ons verhaal, hoofdstuk na hoofdstuk, waarbij ze elks een eigen unieke inbreng hebben. Die dynamiek, of flow, om tot het uiterste te gaan, ligt in de kern van onze bedrijfscultuur of WOC DNA (Verbonden-, Avontuurlijk- en Veeleisendheid). Enkel en alleen door onze verbondenheid met elkaar en onze partners blijft onze manier van werken integer en niet te evenaren.

Als HR-coördinator / Payroll Specialist ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de payroll en de administratie ervan binnen ons bedrijf.

Hieronder vind je alvast een aantal van je kerntaken

Je beheert HR-processen zoals contract-, verzuimmanagement-, beëindigings- en HR-systeem (HRIS) processen. Samen met je collega’s werk je aan optimaal geïntegreerde HR-systemen die onze activiteiten ondersteunen (E blox, Protime enz.) Je treedt op als eerste aanspreekpunt voor vragen over administratie, salaris en sociale wetgeving. Je zorgt voor het beheer en opvolging van de verzekeringspakketten en aanbieders. Je maakt en / of onderhoudt de HR richtlijnen binnen al onze entiteiten. Je neemt actief deel aan de transformatie van de HR-afdeling (herontwerpt en / of implementeert processen, ontwikkelt beste werkwijzen met het team en andere regio's, HR-projecten, ...) Je rapporteert aan het Head of HR.

Jouw profiel

Je beschikt over minimaal jaar doorgedreven payroll (bij voorkeur met eBlox), employee benefits en algemene HR-administratie. Indien je deze ervaring al hebt kunnen opdoen binnen een internationale context is dit zeker een meerwaarde.

Daarnaast kan je vlot om met de gangbare MS-office pakketten (Excel,..)

Je spreekt vlot Nederlands en Engels. De kennis van enige andere taal (bv. Duits, Frans of Spaans) is een meerwaarde.

Je combineert een focus op continue verbetering met de nodige nauwkeurigheid, klantgerichtheid en pro-activiteit in je werk. Als eerste aanspreekpunt voor ons personeel beschik je over de nodige sociale en communicatieve vaardigheden.

De sociale verkiezingen organiseren Het administratieve personeelsbeheer opvolgen Pensioen en groepsverzekering Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
De wetjke aangifte indienen Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
Loonstrookjes controleren Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...) Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen Aanbod Afwisselende en uitdagende functie binnen een dynamisch bedrijf, met ambitieuze projecten in het verschiet Familiale sfeer met een divers en internationaal team van specialisten Een degelijke opleiding en ondersteuning waarbij persoonlijke ontwikkeling centraal staat Competitief verloningspakket aangevuld met diverse extralegale voordelen.

Een gevarieerde en uitdagende functie binnen een dynamisch Belgisch bedrijf met een internationaal profiel, waar nog tal van realisaties en veelbelovende projecten te verwachten zijn.

Je wordt opgenomen in een enthousiast team waar je kan rekenen op een degelijke opleiding en ondersteuning, maar waar je tevens voldoende ruimte krijgt om je vaardigheden ten volle aan te wenden en te ontwikkelen. Daarnaast kan je rekenen op een motiverend salarispakket, aangevuld met diverse extralegale voordelen.

Solliciteren

An Loopmans


 


Payroll specialist
2024-05-13 - 2024-07-02

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HEMIKSEM
GEORGES GILLIOTSTRAAT 52
Land: België
Postal Code: 2620
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share