Administratief medewerker leveranciersboekhouding
Functie
Jobomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor de verwerking en de boeking van de inkomende facturen. Je bent de draaischijf van de economaat, je beheert de voorraad van o.a. de kantoorbenodigdheden. Op drukke momenten en tijdens het weekend help je ook in de winkel om de klanten te helpen bij hun aankopen. Deze job biedt en unieke combinatie van administratieve en commerciële taken. Jouw profiel Accuraat en precies werken zijn je op het lijf geschreven, affiniteit met cijfers is belangrijk. Je werkt ordelijk en georganiseerd. Als opleidingsniveau denken wij aan een goede A-er uit een richting waar administratieve vaardigheden aan bod kwamen. Een basiskennis van boekhouden is een pluspunt. Je communiceert in perfect Nederlands en je kan je uit de slag trekken in het Frans en Engels. Je werkt graag in een team en bent communicatief, je komt immers in contact met collega’s van verschillende afdelingen, met leveranciers, met klanten, … Ervaring is geen vereiste maar is uiteraard ook welkom. Werkuren We vragen flexibiliteit in de job maar bieden een duidelijk en vast -wekelijks uurrooster. Iedereen bij Employer werkt één op twee weekends en één op twee feestdagen, in ruil daarvoor heb je elke dinsdag vrij. De werkuren kunnen op weekdagen liggen tussen u en u met min. middagpauze. Op zon- en feestdagen wordt er van u tot u gewerkt met min. middagpauze. Aanbod Een vast fulltime contract van onbepaalde duur. Werken in een familiaal en stabiel bedrijf met korte beslissingslijnen. Je komt terecht in een team van fijne collega’s in de gezelligste winkel van ! Marktconform loon met zon- en feestdagsupplement van % op van bruto uurloon Maaltijdcheques euro/gewerkte dag van ,u (met , euro/dag eigen bijdrage) Ecocheques euro/volledig gewerkt jaar pro rata naar gelang de tewerksingsbreuk Aanwezigheidspremie euro bruto/kwartaal Vergoeding onderhoud kledij van , euro (netto) per werkdag Korting bij aankoop interieurartikelen De mogelijkheid om je salarispakket af te stemmen op jouw noden via ons cafetariaplan. Eindejaarspremie en vakantiegeld (bediende) Woon-werk vergoeding
Meubelen Employer () is een Belgisch familiebedrijf en heeft winkels in , Deinze en Mons en volop uitbreidingsmogelijkheden. In is Employer sinds gevestigd in een historisch pand aan de Vliegtuiglaan.
Employer doet het goed, dankzij een frisse meubelcollectie, scherpe prijzen
en een ploeg gedreven medewerkers!
Om op dat elan verder te gaan is
Employer
op zoek naar een nieuwe medewerker voor de verkoop van grootmeubelen.
Jobomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor de verwerking en de boeking van de inkomende facturen. Je bent de draaischijf van de economaat, je beheert de voorraad van o.a. de kantoorbenodigdheden. Op drukke momenten en tijdens het weekend help je ook in de winkel om de klanten te helpen bij hun aankopen. Deze job biedt en unieke combinatie van administratieve en commerciële taken. Jouw profiel Accuraat en precies werken zijn je op het lijf geschreven, affiniteit met cijfers is belangrijk. Je werkt ordelijk en georganiseerd. Als opleidingsniveau denken wij aan een goede A-er uit een richting waar administratieve vaardigheden aan bod kwamen. Een basiskennis van boekhouden is een pluspunt. Je communiceert in perfect Nederlands en je kan je uit de slag trekken in het Frans en Engels. Je werkt graag in een team en bent communicatief, je komt immers in contact met collega’s van verschillende afdelingen, met leveranciers, met klanten, … Ervaring is geen vereiste maar is uiteraard ook welkom. Werkuren We vragen flexibiliteit in de job maar bieden een duidelijk en vast -wekelijks uurrooster. Iedereen bij Employer werkt één op twee weekends en één op twee feestdagen, in ruil daarvoor heb je elke dinsdag vrij. De werkuren kunnen op weekdagen liggen tussen u en u met min. middagpauze. Op zon- en feestdagen wordt er van u tot u gewerkt met min. middagpauze. Aanbod Een vast fulltime contract van onbepaalde duur. Werken in een familiaal en stabiel bedrijf met korte beslissingslijnen. Je komt terecht in een team van fijne collega’s in de gezelligste winkel van ! Marktconform loon met zon- en feestdagsupplement van % op van bruto uurloon Maaltijdcheques euro/gewerkte dag van ,u (met , euro/dag eigen bijdrage) Ecocheques euro/volledig gewerkt jaar pro rata naar gelang de tewerksingsbreuk Aanwezigheidspremie euro bruto/kwartaal Vergoeding onderhoud kledij van , euro (netto) per werkdag Korting bij aankoop interieurartikelen De mogelijkheid om je salarispakket af te stemmen op jouw noden via ons cafetariaplan. Eindejaarspremie en vakantiegeld (bediende) Woon-werk vergoeding
Administratief medewerker leveranciersboekhouding
2024-10-29 - 2024-11-30
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
2024-10-29 - 2024-11-30
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: GENT
Valuta: EUR
Address place: GENT
Land: België
Postal Code: 9000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54
Postal Code: 9000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54