Teamleider klantenservice

Functie

Van Employer Budel (NL) is een bloeiend bedrijf in de detailhandel, bekend om zijn uitstekende klantenservice en uitgebreide assortiment. Als een snelgroeiende organisatie zijn we op zoek naar een gedreven Teamleider Klantenservice die ons team kan versterken en onze klantgerichte benadering kan ondersteunen.

Taken en verantwoordelijkheden
- Leid en motiveer een team van klantenservicemedewerkers om een hoog niveau van service te bieden.
- Verzeker een professionele en effectieve klantenservice via verschillende kanalen, waaronder , en in de winkel.
- Handel klachten en vragen van klanten op een snelle en doeltreffende manier af, en zorg voor passende oplossingen.
- Werk samen met interne afdelingen en filialen om klantgerichte oplossingen te bieden en de algehele klanttevredenheid te verhogen.
- Ontwikkel en train het klantenserviceteam om hun vaardigheden en kennis te verbeteren en de klantenservice te optimaliseren.

Gevraagde competenties
- HBO werk- en denkniveau.
- Aantoonbare ervaring in leidinggeven, bij voorkeur in een klantgerichte omgeving.
- Uitstekende organisatorische vaardigheden en commercieel inzicht.
- Sterke communicatie- en probleemoplossingsvaardigheden.
- Flexibel inzetbaar, inclusief beschikbaarheid op zaterdagen.
- Vloeiend in Nederlands en Engels, kennis van Frans/Duits is een pluspunt.

Voorwaarden
- % korting op alle producten in onze winkel.
- Salaris tussen € en € bruto per maand, afhankelijk van ervaring en kwalificaties.
- Reiskostenvergoeding van €, per kilometer vanaf kilometer enkele reis.
- Gratis fruit op het werk om gezondheid te stimuleren.
- vakantiedagen op basis van een -urige werkweek.
- Je komt te werken in een jong en gezellig team waar een prettige werksfeer centraal staat.

Denk je dat jij geschikt bent voor deze functie en wil je bijdragen aan ons succes? We kijken uit naar jouw sollicitatie en de mogelijkheid om samen te werken aan een uitstekende klantenservice-ervaring voor onze klanten!

De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorsen Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorsen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...) Medewerkers opleiden in vaktechnieken Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...) De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van verkopers, operators controleren
Verbeteringen voorsen (opleiding, mentoraat, ...) Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) De activiteiten van een team coördineren De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) Solliciteren

Willem Meusen
+

 


Teamleider klantenservice
2024-05-26 - 2024-06-25

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: Budel
Ant. Fokkerstraat 11
Land: België
Postal Code: 6021PP
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share