Management Assistent

Functie

Onze klant is een duizendpoot in de board van vier verschillende bedrijven. De hoofdwerkplaats situeert zich in een prachtig gerenoveerd historisch kasteel waar zo nu en dan eens een evenement zich afspeelt.


Jobomschrijving

Als Management Assistant vervul je een drievoudige rol als Office Manager, Boekhoudkundig Medewerker en HR Administrator. Deze ondersteuning bied je in de vier verschillende partnerbedrijven. Hieronder lees je meer over wat deze functie inhoudt

Je bent verantwoordelijk voor de loonsadministratie, payroll en employee benefits, waarbij je gebruikmaakt van de geavanceerde tools van SD Worx. Je s voorsen en contracten op, zowel bij aanwerving als bij uitdiensttreding. Het bewaken van het HR-beleid met betrekking tot werken, welzijn op het werk en het bevorderen van een goede work-life balance binnen het team. Indien mogelijk ondersteun je bij het rekruteringsproces. Je fungeert als aanspreekpunt voor medewerkers voor alle HR-gerelateerde zaken, zoals verlofaanvragen, bonussen en andere personeelskwesties. Voorbereidende administratie voor de afdeling boekhouding. Als rechterhand van de directie ben je verantwoordelijk voor het plannen van afspraken, het klaarzetten van vergaderruimtes en het beheren van de mailbox. Je schrikt niet terug voor kleine taken zoals het klaarmaken van soep of het verzorgen van fruit. Bij kleine evenementen - zoals bijvoorbeeld de nieuwjaarsbrunch - ben jij verantwoordelijk voor de organisatie en coördinatie. Jouw profiel Heb je Een graduaat in een relevante richting of gelijkgese ervaring Affiniteit met boekhouden Sterke organisatorische vaardigheden en het vermogen om meerdere taken tegelijk te beheren Uitstekende communicatievaardigheden Discretie en het vermogen om vertrouwelijke informatie met zorg te behandelen Een proactieve houding en het vermogen om zelfstandig te werken? Aanbod Je treedt initieel vast in dienst als Ad Hoc Consultant bij Employer , een toonaangevende HR-expert. Vervolgens werk je op projectbasis bij onze klant in Kampenhout met waarschijnlijke verderzetting in vast contract bij de klant. Op deze ambitieuze werkplek geniet je van de volgende voordelen Competitief loon Maaltijdcheques van euro/gewerkte dag Groeps- en hospitalisatieverzekering Sociaal abonnement – vergoeding woon-werkverkeer Eindejaarspremie (volgens voorwaarden paritair comité + vanaf maanden anciënniteit) Ecocheques twv €/jaar

 


Management Assistent
2024-05-14 - 2024-06-13

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: KAMPENHOUT

Land: België
Postal Code: 1910
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share