Administratief + boekhoudkundig bediende

Functie

Functieomschrijving

Voor diverse supermarkten in portefeuille gaan we op zoek naar een deeltijdse medewerker voor de boekhouding. We bieden een zeer gevarieerd boekhoudkundig en administratief takenpakket aan, dit allemaal met de ondersteuning van een hoofdboekhoudster.

Taken

Je verwerkt de aankoopfacturen. Nauwkeurig controleren van aankoopfacturen en de opvolging van goedkeuringen. Alsook het voorbereiden van de betalingen. Je volgt openstaande leveranciers en klanten op. Voorbereiding van BTW-aangifte + listing. Boekhoudkundige verwerking van bankverrichtingen + kas. Opmaken van verkoopfacturen, input van verkopen. Diverse administratieve taken

Je krijgt de verantwoordelijkheid voor een bepaalde supermarkt om de administratieve en boekhoudkundige taken van A tot Z te doen, waardoor dit een zeer gevarieerde en leuke job is. Je staat in nauw contact met de winkelverantwoordelijke en het team op bureau.

Profiel en competenties

Je genoot een opleiding in accountancy of je hebt gelijkaardige werkervaring Je hebt een goede kennis van MS Office Outlook, Excel en Word. Je kunt vlot werken met een boekhoudprogramma (Wij werken met Venice, maar indien niet gekend, is dit een zeer gebruiksvriendelijk en snel aan te leren pakket) Je werkt nauwkeurig en gestructureerd Je bent analytisch inges Je bent commEmployeratief vaardig We houden van teamwerk, maar je kan ook zelfstandig aan de slag

Jobgerelateerde competenties

Documenten coderen, klasseren en archiveren Betalingen opvolgen
Aanmanen bij onbetaalde rekeningen s behandelen Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren fonische oproepen beantwoorden.
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren

Persoonsgebonden competenties

CommEmployereren Zelfstandigheid Zorgvuldigheid Flexibiliteit Samenwerken Verantwoordelijkheid Betrouwbaarheid

Aanbod

Wij bieden je een contract aan van u tot max. u/week, dit in onderling overleg. Dagen en uren te bespreken maar veel is mogelijk. Een toffe job binnen een dynamisch bedrijf met veel variatie. Erkenning, waardering en positieve commEmployeratie staan hier centraal. Een enthousiast team van medewerkers, dat staat te popelen om jou te verwelkomen Binnen de functie krijg je veel verantwoordelijkheid en vertrouwen Flexibiliteit Mooie correcte marktconforme verloning Documenten coderen, klasseren en archiveren fonische oproepen beantwoorden
Klanten ontvangen
Klanten informeren of oriënteren Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
s behandelen Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren Verkoopsovereenkomsten opsen
Betalingen opvolgen
Aanmanen bij onbetaalde rekeningen Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...) Solliciteren

Stefanie Lanckriet


 


Administratief + boekhoudkundig bediende
2024-05-08 - 2024-06-28

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: IZEGEM
GENTSESTRAAT 61
Land: België
Postal Code: 8870
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share