Administratief + boekhoudkundig bediende
Functieomschrijving
Voor diverse supermarkten in portefeuille gaan we op zoek naar een deeltijdse medewerker voor de boekhouding. We bieden een zeer gevarieerd boekhoudkundig en administratief takenpakket aan, dit allemaal met de ondersteuning van een hoofdboekhoudster.
Taken
Je verwerkt de aankoopfacturen. Nauwkeurig controleren van aankoopfacturen en de opvolging van goedkeuringen. Alsook het voorbereiden van de betalingen. Je volgt openstaande leveranciers en klanten op. Voorbereiding van BTW-aangifte + listing. Boekhoudkundige verwerking van bankverrichtingen + kas. Opmaken van verkoopfacturen, input van verkopen. Diverse administratieve takenJe krijgt de verantwoordelijkheid voor een bepaalde supermarkt om de administratieve en boekhoudkundige taken van A tot Z te doen, waardoor dit een zeer gevarieerde en leuke job is. Je staat in nauw contact met de winkelverantwoordelijke en het team op bureau.
Profiel en competenties
Je genoot een opleiding in accountancy of je hebt gelijkaardige werkervaring Je hebt een goede kennis van MS Office Outlook, Excel en Word. Je kunt vlot werken met een boekhoudprogramma (Wij werken met Venice, maar indien niet gekend, is dit een zeer gebruiksvriendelijk en snel aan te leren pakket) Je werkt nauwkeurig en gestructureerd Je bent analytisch inges Je bent commEmployeratief vaardig We houden van teamwerk, maar je kan ook zelfstandig aan de slagJobgerelateerde competenties
Documenten coderen, klasseren en archiveren Betalingen opvolgenAanmanen bij onbetaalde rekeningen s behandelen Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren fonische oproepen beantwoorden.
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Persoonsgebonden competenties
CommEmployereren Zelfstandigheid Zorgvuldigheid Flexibiliteit Samenwerken Verantwoordelijkheid BetrouwbaarheidAanbod
Wij bieden je een contract aan van u tot max. u/week, dit in onderling overleg. Dagen en uren te bespreken maar veel is mogelijk. Een toffe job binnen een dynamisch bedrijf met veel variatie. Erkenning, waardering en positieve commEmployeratie staan hier centraal. Een enthousiast team van medewerkers, dat staat te popelen om jou te verwelkomen Binnen de functie krijg je veel verantwoordelijkheid en vertrouwen Flexibiliteit Mooie correcte marktconforme verloning Documenten coderen, klasseren en archiveren fonische oproepen beantwoordenKlanten ontvangen
Klanten informeren of oriënteren Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
s behandelen Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren Verkoopsovereenkomsten opsen
Betalingen opvolgen
Aanmanen bij onbetaalde rekeningen Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...) Solliciteren
Stefanie Lanckriet
2024-05-08 - 2024-06-28
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Valuta: EUR
Address place: IZEGEM
GENTSESTRAAT 61
Postal Code: 8870
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54