Technische klantendienstmedewerker
Functie
De klant adviseren bij zijn keuze De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) Aanbod
Werken in een net Customer Experience center als Technische Klantendienstmedewerk(st)er
Je legt de businessklanten van het bedrijf echt in de watten!
Voor deze klanten dien je echt op zoek te gaan naar de beste oplossing voor hun en probeer je hun direct ook verder te helpen.
Hierbij los je dus technische vraagstukken op over Internet, Wifi, fonie, TV, Modems,..
Jouw profiel Actief luisteren en klantgerichtheid zijn, met een sterke mondelinge communicatievaardigheden Goed kunnen samenwerken in een team en omgaan met stressvolle situaties. Snel kunnen leren en werken volgens procedure Nauwkeurig omgaan met administratieve taken en foutloos schrijven. Een goede kennis van techniek en vlot kunnen werken met een computer De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) Aanbod
We vermeldden het team, de groeimogelijkheden en de goeie work-lifebalance al, maar er is meer.
Onmiddellijk een vast contract, een solide salarispakket met heel wat extra legale voordelen. Exo-en maaltijdcheques, thuiswerkvergoeding, woon-werkvergoeding, korting op de net-diensten.
Tot % thuiswerk na maanden als de structuur van je team en het werk dat toelaat. Een duidelijk uurrooster in shifts. Dat geeft ruimte om in je eigen agenda afspraken en uitjes makkelijk te plannen. De intensieve opleiding van tot weken die je krijgt, gebeurt tijdens de kantooruren, on-site of op het hoofdkantoor. Werkuren tussen u en u die opgedeeld is in verschillende shiften van maandag tot vrijdag. Solliciteren
.. Nationaal
Technische klantendienstmedewerker
2024-05-30 - 2024-06-22
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
2024-05-30 - 2024-06-22
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: EREMBODEGEM
Valuta: EUR
Address place: EREMBODEGEM
Land: België
Postal Code: 9320
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54
Postal Code: 9320
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54