Customer Service Agent
Functie
Jouw profiel Wij vragen
Als customer service agent ben jij de expert in de coördinatie van zendingen. Je bent onderlegd in het halen van deadlines en het afleveren van hoge kwaliteit; Hoge mate aan autonoom werken; prioriteiten sen, multitasking en productiviteit handhaven; Je zet jouw professionaliteit in om de transportdossiers op een correcte en nauwkeurige manier af te handelen - en dus voldoende verantwoordelijk voor het behandelen van een key account; Je werkt klantgericht en bij problemen probeer je steeds een klantvriendelijke oplossing te bekomen Je hebt een goede talenkennis, met een zeer goede kennis Nederlands en Engels. Ken je meer talen? Geweldig, die zal je in onze internationale setting zeker kunnen inzetten.
Wij bieden
Werken bij de Top wereldwijd binnen de logistieke sector!
Een sterk en hecht team van professionals verwelkomt je in hun team. Een uitdagende job met groeimogelijkheden waar wij actief geloven in trainigen en opleidingen; Een functie met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid binnen een dynamische omgeving; Een tewerksing in een sector die een positieve bijdrage levert aan het halen van de milieudoelsingen; Een goede verloning aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques, … ; Glijtijden en verlof vrij in te plannen rekening houdend met het team en de voorziene deadlines; Een mobiliteitsplan dat je de mogelijkheid biedt om je gemakkelijk, gezond en groen naar het werk te verplaatsen; Een snelle indienstname mogelijk.
Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...) Klanten Key accounts Key accounts opvolgen Aanbod -
Vandaag gaan we bij DB Employer op zoek naar een ervaren customer service agent om namens Employer in het kader van een langlopend project logistieke en expeditie taken uit te voeren bij een belangrijke klant in Turnhout.
Jij werkt mee aan het coördineren van de transporten van en naar de site van de klant in Turnhout. Je bent hiervoor zelf ook werkzaam op de site van de klant, maar je wordt door Employer aangestuurd.
Jouw verantwoordelijkheden
Jouw profiel Wij vragen
Als customer service agent ben jij de expert in de coördinatie van zendingen. Je bent onderlegd in het halen van deadlines en het afleveren van hoge kwaliteit; Hoge mate aan autonoom werken; prioriteiten sen, multitasking en productiviteit handhaven; Je zet jouw professionaliteit in om de transportdossiers op een correcte en nauwkeurige manier af te handelen - en dus voldoende verantwoordelijk voor het behandelen van een key account; Je werkt klantgericht en bij problemen probeer je steeds een klantvriendelijke oplossing te bekomen Je hebt een goede talenkennis, met een zeer goede kennis Nederlands en Engels. Ken je meer talen? Geweldig, die zal je in onze internationale setting zeker kunnen inzetten.
Wij bieden
Werken bij de Top wereldwijd binnen de logistieke sector!
Een sterk en hecht team van professionals verwelkomt je in hun team. Een uitdagende job met groeimogelijkheden waar wij actief geloven in trainigen en opleidingen; Een functie met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid binnen een dynamische omgeving; Een tewerksing in een sector die een positieve bijdrage levert aan het halen van de milieudoelsingen; Een goede verloning aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques, … ; Glijtijden en verlof vrij in te plannen rekening houdend met het team en de voorziene deadlines; Een mobiliteitsplan dat je de mogelijkheid biedt om je gemakkelijk, gezond en groen naar het werk te verplaatsen; Een snelle indienstname mogelijk.
Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...) Klanten Key accounts Key accounts opvolgen Aanbod -
Customer Service Agent
2024-10-03 - 2024-11-20
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
2024-10-03 - 2024-11-20
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: TURNHOUT
Valuta: EUR
Address place: TURNHOUT
Land: België
Postal Code: 2300
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54
Postal Code: 2300
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54