Administratieve ondersteuning deeltijds ( maand contract)

Functie

Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol in het efficiënt beheren en organiseren van administratieve taken binnen het bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig verwerken, opslaan en bijhouden van gegevens voor de verschillende afdelingen binnen de site van Gent.

Verantwoordelijkheden

Creëren, bewerken en opmaken van documenten in Microsoft Word. Beheren van databases in Microsoft Excel, waarbij gegevens worden ingevoerd, gecontroleerd en geanalyseerd. Ordenen en archiveren van documenten en gegevens om de toegankelijkheid en efficiëntie te waarborgen. Ondersteunen van collega's door het verstrekken van informatie en assistentie met betrekking tot Word- en Exceltoepassingen. Uitvoeren van allerlei taken ondersteunend aan een goede werking van de afdeling. Jouw profiel

Vereiste vaardigheden

Kennis van het office pakket; inclusief uitgebreide kennis van Microsoft Word voor het opsen, bewerken en formatteren van documenten en een grondige beheersing van Microsoft Excel voor het maken en beheren van spreadsheets, inclusief formules, functies en grafieken. Nauwkeurigheid en oog voor detail bij het verwerken van gegevens en documentatie. Organisatorische vaardigheden om informatie efficiënt te beheren en te archiveren. Goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om in teamverband te werken. Proactieve houding ten opzichte van het aanpakken van taken en het oplossen van problemen.

Kwalificaties

Aantoonbare ervaring met het gebruik van Word en Excel in een administratieve functie. Een diploma in administratie, office mgmt, bedrijfskunde of een gerelateerd vakgebied is een pluspunt. Bekendheid met andere softwaretoepassingen voor administratieve doeleinden is een voordeel. Grondige basiskennis van het Nederlands is vereist, kennis van Frans & Engels is een pluspunt. De opvolggegevens van de activiteiten registreren
Afwijkingen vastsen De ontvangst van besingen controleren
De behandelingsvolgorde bepalen De logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering coördineren en controleren Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...) Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen De bevoorrading organiseren en beheren (controle en opvolging van het verbruik, besingen, ...) De internationale logistieke activiteiten opvolgen Prestatiegegevens van het personeel verzamelen (verlof, onderbrekingen wegens ziekte, uuroverzichten, ...) De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren De activiteiten van een team coördineren Bevoorradingsbehoeften bepalen en besingen uitvoeren Aanbod Bedrijfsinfo

mag dan wel bekend zijn van haar internationale merken, maar we zijn vooral een Belgisch bedrijf. We zijn al jaar actief in België en blijven investeren in lokale productie, distributie, verkoop en onze merken. Naast de productievestigingen in Antwerpen, Gent en Chaudfontaine en onze hoofdzein Anderlecht heeft Europacific artners ook vijf distributiecentra.


Je werkt halftijds. Je kan kiezen voor halve dagen OF week om week en dagen Tijdelijke opdracht tot eind Je ontvangt een mooi loon Je werkt in Gent Solliciteren

Employer Inhouse - Gent

 


Administratieve ondersteuning deeltijds ( maand contract)
2024-05-14 - 2024-06-16

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: GENT

Land: België
Postal Code: 9000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share