Firstline Officer - customer service advisor

Functie

Je zal tewerkges worden als customer service medewerker voor een grote speler op het vlak van betaaloplossingen in de arbeidswereld zoals maaltijdcheques, ecocheques, consumptiecheques etc.

Een greep uit je takenpakket

De vragen van de klanten op een proactieve en kwalitatieve manier kunnen analyseren en behandelen via en . Kennis hebben van onze systemen en het beheersen van onze interne procedures Meewerken aan de verbetering van de kwaliteit en de doeltreffendheid van de afdeling Het ondersteunen van de andere teams binnen de afdeling Jouw profiel

Wat verwachten we van je als Firstline Officer ?

je ben communicatief sterk , zowel mondeling als schrifjk, je houdt van klantencontact en bent luistervaardig je bent commercieel inges en service minded je kan je makkelijk aanpassen je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en het Frans (zowel gesproken als geschreven) je hebt een goede PC-kennis en hebt ervaring in het gelijktijdig gebruiken van verschillende programma's. je bent iemand die graag initiatief neemt en je houdt van kwalitatief werk je bent stressbestendig je hebt minstends à jaar ervaring in een klantencontactomgeving je hebt een bachelor denkniveau Klanten Bedrijven Opvolggegevens van de activiteiten registreren
Jaarrapporten opsen
Verbeteringen voorsen Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes Key accounts opvolgen Oplossingen voorsen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ... Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...) Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren De activiteiten van een team coördineren De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ... Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelsingen van de dienst bepalen Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...) Don Internetverkoop Don Postorderverkoop Klanten Key accounts Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden Klanten Particulieren Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
De aanpassing van informatiesystemen voorsen Aanbod Bedrijfsinfo

Wil je werken voor een toonaangevende speler op het vlak van betaaloplossingen in de arbeidswereld, waar passie voor de klant, respect, verbeeldingskracht en ondernemingsgeest de kernwaarden zijn?

Solliciteer dan snel!


Wat bieden we je?

Een aantrekkelijk salaris + € maaltijdcheques + terugbetaling transportkosten Werken in een innoverende en verantwoordelijke onderneming die bijdraagt tot de heruitvinding van de arbeidswereld Gedeeljk thuiswerk (na opleiding en inwerkperiode) Leuke werkomgeving Plaats van tewerksing Oudergem

Solliciteren

Employer & Customer Support BXL
/

 


Firstline Officer - customer service advisor
2024-05-17 - 2024-06-28

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: OUDERGEM

Land: België
Postal Code: 1160
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share