Administratief Medewerker

Functie

Als administratief medewerker zal je terechtkomen op de Parcels Business Care afdeling terechtkomen bij bpost. Deze afdeling staat in contact met bedrijven die pakketen versturen via bpost. Je zal voor de Key Account klanten werken en zal voornamelijk schrifjke klachten van klanten behandelen .

Je krijgt via mail klachten binnen van onze grote klanten. Je controleert eerst in het systeem of deze al werd geregistreerd. Indien niet, registreer je alle informatie correct en vraag je indien nodig ontbrekende info op.

Tot je takenpakket als administratief medewerker behoren

de mailbox te beantwoorden met vragen over afmetingen/gewicht pakje, klacht surcharge/optie/tarieven...) de informatie correct in het systeem zetten de klant vragen sen indien er onduidelijkheden zijn een terugbetaling doen indien nodig (creditnota's) Opmaken van manuele facturen herberekeningen maken in Excel de klant via mail of op de hoogte houden (< oproepen per dag) Jouw profiel

Als administratief medewerker beschik je over volgende competenties

Je hebt minimum een diploma secundair onderwijs (A) behaald Je spreekt u itstekend Nederlands, Frans en goed Engels Je weet hoe je moet werken met Excel Je werkt nauwkeurig en bent klantgericht Je hebt een grote zin voor verantwoordelijkheid Je bent leergierig en dynamisch Een eerste ervaring in een administratieve functie is een pluspunt Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
De aanpassing van informatiesystemen voorsen Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden Opvolggegevens van de activiteiten registreren
Jaarrapporten opsen
Verbeteringen voorsen Don Postorderverkoop Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ... Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...) Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes Don Internetverkoop De activiteiten van een team coördineren Klanten Particulieren Key accounts opvolgen Klanten Key accounts Klanten Bedrijven Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelsingen van de dienst bepalen Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...) Oplossingen voorsen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ... Aanbod Bedrijfsinfo

Wat je functie ook is, bij Bpost heb je impact op het dagelijks leven van mensen. Elke dag brengen we - vandaag meer dan ooit - brieven en pakjes op de juiste bestemming. En zo brengen we ook mensen dichter bij elkaar. Niemand is zo verweven met de maatschappij. En daar mag je terecht fier op zijn.


Kantooruren maandag - vrijdag van u tot u Betaalde opleiding voorzien door de klant Na een inwerkperiode van tot , maanden voltijds op kantoor werk je dagen per week thuis en dagen per week op kantoor Bruto maandloon van €,, aangevuld met maaltijdcheques van € per gepresteerde dag en sociaal abonnement Solliciteren

Employer & Customer Support BXL
/

 


Administratief Medewerker
2024-05-08 - 2024-06-16

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: NEDER-OVER-HEEMBEEK

Land: België
Postal Code: 1120
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share