or support engineer task - domotica

Functie

Je komt terecht in team-TASK ( TASK Smart Home Solutions since - made in Belgium ).
Als specialist begeleid je klanten bij de realisatie van hun Smart Home-projecten. Je ondersteunt je collega’s van het salesteam met je technische expertise. Door in nauw contact te staan met zowel de fabrikant als de klant hou je een vinger aan de pols van de domotica-markt.

De klant staat centraal in jouw handelen. Je draagt onze « Support Matters » mentaliteit hoog in het vaandel.

Een greep uit jouw takenpakket

· Na een doorgedreven opleiding groei je uit tot een gewaardeerd specialist van de producten binnen onze afdeling TASK domotica.

· Je biedt – samen met je collega’s – technische ondersteuning aan elektro-installateurs.

· Je werkt offertes uit volgens de wensen van de klant

· Je wisselt technische en commerciële informatie uit met het salesteam

· Je ondersteunt de Product Manager in gerichte marketinginitiatieven vb. bij het lanceren van nieuwe producten, deelname aan beurzen, ...

Jouw profiel

· Je bent vertrouwd met elektrische installaties en hebt sterke interesse in Smart Home Solutions

· Je hebt een klantgerichte attitude

· Je beschikt over een bachelor diploma in een technische richting

· Je kan uitstekend samenwerken

· Je denkt probleemoplossend en werkt zelfstandig

· Je denkt in mogelijkheden, niet in beperkingen

· Je bent flexibel en hebt een hands-on mentaliteit. Je maakt immers deel uit van een klein team in volle ontwikkeling

Kostenramingen opsen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...) Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorsen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...) Klanten Bedrijven fonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de besing, informatie, ...) De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...) Aanbod

Wij bieden je

· Een omgeving met startup-mentaliteit, waarin creativiteit en initiatief worden aangemoedigd

· Een uitdagende en veelzijdige functie in een markt in volle ontwikkeling

· Kansen tot verdere ontwikkeling en doorgroeien binnen een dynamische bedrijfscultuur

· Een salaris in overeenstemming met je achtergrond en ervaring, aangevuld met extralegale voordelen (hospitalisatie- en groepsverzekering, maaltijdcheques, werk, bonus CAO, cafetariaplan…)

Solliciteren

Christian Decoene


 


or support engineer task - domotica
2024-05-07 - 2024-06-24

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: DEINZE
KARREWEGSTRAAT 50
Land: België
Postal Code: 9800
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share