Payroll Officer - HR Business partner

Functie

Als Payroll Officer - HR Business partner sta je in voor de volgende taken

Je staat in voor de payroll van de bedienden ( personen) Je helpt mee bij aanpassingen van de personeelsdossiers, vult sociale documenten in en maakt attesten op. Je beantwoordt vragen van medewerkers over loontechnische zaken. Je zorgt voor een goede ondersteuning van de collega die instaat voor de payroll van de arbeiders/chauffeurs. Je bent een voorbeeldfunctie om de medewerkers (in)direct te stimuleren om aldus het imago en de werksfeer van de onderneming te versterken. Je werkt dagdagelijks samen met ervaren collega’s, die klaar staan om je te begeleiden waar nodig. Jouw profiel Je behaalde een HR gerelateerde Bachelor of Master diploma. Je toont een grote interesse voor Payroll. Je bent vlot meertalig. Je staat open om buitenlandse HR aan te leren. Je kan discretie garanderen. Je houdt van sociale wetgeving. Je hebt een sterke interesse in IT en optimalisatie van IT systemen. Je houdt van contact met arbeiders en bedienden. Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
De wetjke aangifte indienen Het administratieve personeelsbeheer opvolgen Pensioen en groepsverzekering Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
Loonstrookjes controleren Aanbod Een vaste job binnen een dynamisch stabiel bedrijf. Een aantrekkelijk salarispakket met extra legale voorwaarden. Kans om opleidingen te volgen via Employer bij externe partners. met heel veel leuke activiteiten. Fitness ter beschikking binnen het bedrijf. Solliciteren

Saskia Van der Stighelen


 


Payroll Officer - HR Business partner
2024-05-25 - 2024-07-02

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: IEPER
PILKEMSEWEG 113
Land: België
Postal Code: 8900
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share